9. تير 1398 - 8:45   |   کد مطلب: 23078
غنی سازی اوقات فراغت جوانان درکانون بسیج همدان برای عموم مردم۷ تیر ۱۳۹۸اجتماعی, تیتر اصلی, تیتر دو بدون شک تابستان یکی از مهم ترین زمان هایی است که می تواند برای جوانان و نوجوانان الوند نشین مفید و یا مضر باشد ، هر ساله دستگاه های اجرایی برنامه متنوعی را برای پر کردن اوقات فراغت در نظر می گیرند اما امسال نقش دستگاهها کمرنگ شده است و با مراجعه به استانداری و فرمانداری برنامه خاصی با هزینه های کمتر در این خصوص دیده نشد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از عصر همدان، بدون شک تابستان یکی از مهم ترین زمان هایی است که می تواند برای جوانان و نوجوانان الوند نشین مفید و یا مضر باشد و وظیفه دستگاه های اجرایی است که برنامه متنوعی را برای پر کردن اوقات فراغت در نظر بگیرند، اما امسال نقش دستگاهها کمرنگ شده است و با مراجعه به استانداری و فرمانداری  برنامه خاصی با هزینه های کمتر در این خصوص دیده نشد.

کانون بسیج جوانان همدان پیشرو در بحث اوقات فراغت

کانون بسیج همدان هر ساله یکی از مهمترین محل ها برای آموزش و پر کردن اوقات فراغت جوانان است که امسال نیز ظرفیت و برنامه های متنوعی را در حال اجرا دارد و والدین زیادی را در این محوطه فرهنگی می بینیم .

سید اسماعیل موسوی مدیر کانون بسیج مهدیه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خوشبختانه تغییرات زیادی را امسال در برنامه های کانون داشته ایم و نصب تلویزیون شهری و استفاده از کلاسهای مدرسه راهیان کوثر باعث تنوع کلاسهای آموزشی در زمینه هوش و خلاقیت شده است که طرفداران خاص خود را دارد .

وی ادامه داد: امسال که با رشد و تورم شهریه کلاسها و مجتمع های آموزشی در سطح شهر مواجه هستیم و هر خانواده ای نمی تواند از کلاسها استفاده کند کانون بسیج محلی برای اکثر خانواده همدانی با طبقه های مختلف در آمدی شده است .

نصب تلویزیون شهری در کانون بسیج همدان

موسوی مدیر کانون عنوان کرد: امسال نیز کانون تغییراتی را در راستای آموزش بهتر انجام داده است که نصب تلویزیون شهری و پخش تصاویر فرزندان و نحوه آموزش مربیان والدین را مشتاق تر کرده است و هم اینکه مربیان از مزایای این تلویزیون می توانند برای کلاسها و همایش های خود استفاده کنند .

وی بیان کرد:خوشبختانه با هماهنگی های به عمل آمده با فرمانده بسیج ناحیه همدان کلاسهای راهیان کوثر در اختیار کانون قرار گرفته است که خود ظرفیت خوبی برای رشد استعدادها و آموزشها است .

موسوی ادامه داد: امسال شاهد کلاسهای متنوع هوش و خلاقیت و کلاسهای ورزشی و هنری و استعداد یابی در رشته های ورزشی پایه هستیم که خود نقطه عطفی در ورزش استان است .

استارت مدرسه هنر انقلاب اسلامی برای اولین بار در همدان

امین صمدی مسول بسیج هنرمندان شهرستان همدان گفت: با همکاری کانون جوانان بسیج ناحیه همدان و کانون بسیج هنرمندان شهرستان همدان مدرسه هنر انقلاب اسلامی برای اولین بار تاسیس شده است .

وی گفت: این مدرسه در زمینه های ادبیات داستانی نمایشنامه نویسی و طراحی پوستر و میناکاری و منبت ظریف در تمام رده های سنی آغاز فعالیت کرده است .

صمدی هدف از تاسیس این برنامه را آموزش هنرمندان متعهد و ایجاد بستر مناسب برای تعلیم هنر انقلاب اسلامی دانست و افزود: این مدرسه  در ۱۷ رشته با بهره گیری از اساتید به نام ویژه تابستان ۹۸است.

محبوبه اکبری

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار