27. دى 1396 - 21:45   |   کد مطلب: 20426
مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: با ورود سامانه بارشی نسبتا فعال در روز جمعه، از بعد از ظهر این روز شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.
هواشناسی,همدان,کاهش دما,سامانه بارشی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : نادر پیر تاج همدانی اظهار داشت: در 24 ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: از بعد ازظهر روز جمعه با ورود سامانه بارشی نسبتا فعال از شمال و غرب کشور به استان، شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در نقاط جنوبی استان بارش‌ها بیشتر به صورت برف و باران همراه با افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

پیرتاج همدانی با بیان اینکه اوج بارش‌ها در شب روز جمعه و صبح شنبه خواهد بود، تصریح کرد: در بعد از ظهر روز شنبه این سامانه از استان خارج می‌شود .

کاهش 6 درجه‌ای دما از روز شنبه

وی گفت: با خروج این سامانه بارشی از استان، از بعد از ظهر شنبه کاهش محسوس و چهار تا شش درجه‌ای دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان افزود: با توجه به پیش‌بینی بارندگی و کاهش دما در روزهای آینده، احتمال لغزندگی، یخ زدگی، کولاک برف و مه آلودگی در جاده ها و به ویژه گردنه‌ها پیش‌بینی می‌شود.

پیرتاج همدانی با اشاره به وضعیت هوای استان در 24 ساعت گذشته افزود: در این مدت حداقل دمای همدان به منفی هفت درجه سانتی‌گراد رسیده و در گرمترین ساعات نیز هشت درجه سانتی‌گراد بوده است همچنین شهرستان بهار با حداقل دمای منفی هشت درجه به عنوان سردترین شهرستان استان و اسدآباد با حداکثر دمای 10 درجه، گرمترین نقطه استان گزارش شده است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار