12. دى 1396 - 21:43   |   کد مطلب: 20197
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوا در همدان امشب کاهش محسوس 6 تا 7 درجه‌ای خواهد داشت.
هواشناسی,کاهش دما,همدانshabnamha.ir,شبنم همدانafkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : نادر پیرتاج امروز پیش‌بینی وضعیت جوی را در استان قسمتی ابری و اواخر وقت با افزایش ابر دانست و اظهار کرد: بارش‌های پراکنده برف نیز در برخی نقاط استان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طی بعد از ظهر امروز در برخی ساعات وزش باد در استان افزایش خواهد یافت، گفت: از فردا تا اواخر هفته، جو استان پایدار، نسبتاً آفتابی و بدون بارش پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان بیان کرد: دمای هوا در استان امشب کاهش محسوس 6 تا 7 درجه‌ای خواهد داشت؛ شب گذشته دمای هوا در همدان صفر درجه سانتیگراد به ثبت رسید که امشب به منفی 6 تا هفت درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه کاهش دمای پیش‌بینی شده موقت خواهد بود، افزود: از روز بعد مجدداً دمای هوا درجه به درجه افزایش می‌یابد.

پیرتاج با اشاره به بارندگی‌های شب گذشته، تصریح کرد: بیشترین بارندگی در نهاوند و به شکل باران به میزان 6 میلیمتر گزارش شد و در همدان نیز میانگین بارش برف سه سانتیمتری به ثبت رسید.

وی به سرعت وزش باد طی 24 ساعت گذشته در استان اشاره کرد و ادامه داد: سرعت وزش باد طی این مدت در برخی نقاط استان و از جمله همدان  65 کیلومتر در ساعت گزارش شد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: حداقل دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته صفر درجه سانتیگراد و حداکثر 17 درجه سانتیگراد به ثبت رسید.

وی به سردترین و گرم‌ترین نقاط استان طی 24 ساعت گذشته اشاره کرد و یادآور شد: همدان و رزن با دمای صفر درجه سانتیگراد و قهاوند و نهاوند با دمای 18 درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان سردترین و گرم‌ترین نقاط استان به ثبت رسید.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار