16. آبان 1396 - 21:59   |   کد مطلب: 19358
رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی همدان:
همدان یک درجه گرم‌تر می‌شود
رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی همدان با بیان اینکه دمای هوا تا روز چهارشنبه به صورت یکنواخت خواهد بود، گفت: امشب هوای همدان یک درجه گرم‌تر می‌شود.
هواشناسی,همدان,وزش باد,بارش باران,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : نادر پیرتاج امروز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی و اظهار کرد: در بعد از ظهر امروز رشد موقت ابر و وزش باد دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه در نوار شمالی طی 24 ساعت آینده احتمال بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود، افزود: دمای هوا تا روز چهارشنبه به صورت یکنواخت خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی همدان با بیان اینکه از روز پنج‌شنبه به بعد دو تا چهار درجه دمای روزانه کاهش پیدا خواهد کرد، گفت: برای روز پنج‌شنبه احتمال بارندگی در نوار شمالی گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه احتمال بارش‌های پراکنده باران در روزهای پنج‌شنبه و جمعه پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: خوشختانه پدیده گرد و غبار در روزهای آینده در همدان مشاهده نمی‌شود.

پیرتاج ضمن آرزوی سفری ایمن برای زائران افزود: پدیده‌هایی جوی از همدان به سمت مهران رشد ابر و وزش باد خواهد بود و پدیده غالب به سمت کربلا گرد وخاک است.

وی تصریح کرد: دمای کربلا طی امروز تا 24 ساعت آینده بین 18 تا 34 درجه در نوسان خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی همدان با بیان اینکه هوای همدان در شب گذشته 4 درجه بالای صفر گزارش شد، خاطرنشان کرد: امشب یک درجه دما افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار