7. آبان 1396 - 20:03   |   کد مطلب: 19219
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بيان اينكه شدت وزش باد در همدان افزایش می‌یابد، گفت: روز گذشته سرعت وزش باد به 60 کیلومتر بر ساعت رسید.
هواشناسی,همدان,وزش باد,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : نادر پیرتاج با بیان اینکه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است، اظهار کرد: گاهی افزایش ابر و در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با غبار رقیق را در استان شاهد خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت پیش‌بینی شده تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت، گفت: طی فردا بعد از ظهر احتمال بارش پراکنده در برخی نقاط استان وجود دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان بیان کرد: دمای هوای روزانه طی روزهای آینده بین دو تا سه درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه روز گذشته بیشترین وزش باد را در استان شاهد بودیم، افزود: سرعت وزش باد طی روز گذشته در استان به 60 کیلومتر بر ساعت رسید.

پیرتاج با تأکید بر اینکه طی امروز و فردا سرعت وزش باد در استان بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: با افزایش سرعت باد احتمال آسیب به موکب‌ها و بنرهای نصب شده به مناسبت اربعین حسینی وجود دارد که در این خصوص توصیه‌ها به سازمان‌های مربوط ابلاغ شده است.

وی به دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته اشاره کرد و ادامه داد: دمای هوای همدان در این بازه زمانی بین 16 و 25 در خنک‌ترین و گرم‌ترین ساعات در نوسان بود که دلیل بالا بودن حداقل دما نیز وزش باد بوده است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: رزن با دمای پنج درجه سانتیگراد بالای صفر و اسدآباد با دمای 27 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان گزارش شد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار