27. مرداد 1397 - 11:03   |   کد مطلب: 21649
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:
مسابقه بزرگ کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» در همدان برگزار می‌شود
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» به همت فرهنگسرای شهید مدنی، مسجد امام حسین (ع) و شورای فرهنگی مساجد در همدان خبر داد.
شبنم ها, سلام بر ابراهیم

به گزارش شبنم ها، به نقل از نافع

سعید خوشبخت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه از زندگی‌نامه و خاطرات شهید «ابراهیم هادی» برگرفته شده و علاقمندان می‌توانند سئوالات و خلاصه متن کتاب را از پایگاه‌های اینترنتی www.masjedketab.ir و www.farsmasajed.irدریافت کنند.

وی به توضیحاتی در خصوص برگزاری مسابقه اشاره کرد و گفت: علاقمندان پس از مطالعه کتاب پاسخ سئوالات را به صورت یک عدد 12 رقمی به همراه نام، نام خانوادگی و نام استان خود به سامانه 10008940711 پیامک کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از رسالت‌های مهم در جامعه امروزی است و برنامه‌هایی نیز به این منظور توسط شهرداری همدان دنبال می‌شود.

وی با اشاره به جوایز درنظر گرفته شده، افزود: 70 هدیه یک میلیون ریالی برای شرکت کنندگان در این مسابقه در نظر گرفته شده است.

خوشبخت با اشاره به مهلت شرکت در مسابقه، تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند پاسخ سئوالات را تا 30 دی ماه ارسال و در قرعه‌‌کشی شرکت کنند.

وی زمان قرعه‌ کشی و اعلام جوایز همزمان با ایام‌الله دهه فجر دانست و ادامه داد: 12 بهمن ماه همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر مراسم قرعه‌کشی و اعلام جوایز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار