10. اسفند 1395 - 20:02   |   کد مطلب: 15583
توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی همدان انجام می‌شود؛
برگزاری مسابقه کتابخوانی «زنی از تبار الوند» در همدان
مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی همدان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «زنی از تبار الوند» در سطح دانشگاه‌ها، مؤسسات و مراکز آموزش عالی استان خبر داد.
مسابقه کتابخوانی,زنی از تبار الوند,مرضیه حدیدچی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

برگزاری مسابقه کتابخوانی «زنی از تبار الوند» در همدان

 

مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنا : فاطمه عزیزی‌هرمز افزود: کتاب زنی از تبار الوند مجموعه‌ای از خاطرات و زندگی‌نامه مرحومه مرضیه حدیدچی معروف به دباغ است که به قلم مونا اسکندری بانوی نویسنده همدانی به رشته تحریر درآمده است.

وی اضافه کرد: این مسابقه توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و با همکاری اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری، معاونت فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار می‌شود.

 عزیزی‌هرمز ادامه داد: دانشگاه‌های بوعلی‌سینا، علوم پزشکی، آزاد اسلامی واحد همدان، صنعتی، پیام‌نور، نهاوند، مؤسسه‌های آموزش عالی جهاددانشگاهی، گنجنامه، الوند، عمران و توسعه، دانشکده‌های زینب کبری(س)، شهید جباریان، شهید مقصودی، شهید باهنر، شهید مفتح و دانشگاه‌های علمی کاربردی در برگزاری این مسابقه مشارکت دارند.

 وی با اشاره به تخفیف 60 درصدی برای تهیه کتاب به دانشجویان تصریح کرد: دانشجویان از کتاب زنی از تبار الوند استقبال بسیار خوبی داشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود مسابقه با تعداد بالایی از شرکت‌کنندگان برگزار شود.  

 مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی همدان ادامه داد:  این کتاب توسط ناشر همدانی نیز به چاپ رسیده و برای تهیه کتاب، چاپ مجدد صورت گرفته است.

 وی خاطرنشان کرد: فرماندهی سپاه همدان، نماینده امام خمینی (ره) در دیدار تاریخی با گورباچف و نمایندگی مجلس شورای اسلامی از جمله فعالیت‌های این بانوی مبارز و انقلابی بوده است.

 عزیزی‌هرمز یادآور شد: این مسابقه با هدف آشنایی نسل جوان با شخصیت کم‌نظیر خانم دباغ، 15 اسفندماه امسال به صورت هماهنگ در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند زنی از تبار الوند 

دیدگاه شما

آخرین اخبار