6. مهر 1396 - 12:21   |   کد مطلب: 18779
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه همدان:
برگزاری مسابقه کتابخوانی"رسم‌الخط‌کربلا" در همدان
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه همدان همدان گفت: مسابقه کتابخوانی"رسم‌الخط‌کربلا" با موضوع بیان فضائل و عظمت امام حسین(ع) و کربلا در همدان برگزار می‌شود.
مسابقه کتابخوانی, رسم الخط کربلا,اوقاف و امور خیریه همدان,shabnamha,ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : حجت الاسلام سید حسن رضوی با تشریح برنامه‌های این نهاد در ماه‌های محرم و صفر اظهارداشت: در دهه محرم در 60 بقعه متبرکه برنامه‌های مختلف مذهبی مانند اقامه نماز جماعت، سخنرانی، مدای و غیره برگزار می‌شود.

 وی افزود: در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان 45 مبلغ از حوزه علمیه قم و 55 مبلغ همدانی نیز در سطح استان و بقاع متبرکه امر تبلیغ و سخنرانی را برعهده دارند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه علاوه بر برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی و همایش احلی من العسل، در امامزادگان شاخص 8 شهرستان نیز برنامه‌های ویژه برگزار می‌شود تصریح کرد: ما برنامه‌های خود را با شعار اصلی "کرامت ما شهادت ما است" آغاز کرده‌ایم.

وی با اشاره به وجود بیش از 150 موقوفه با نیت روضه‌خوانی، تعزیه‌داری، عزاداری، رسیدگی به زوار اباعبدالله(ع) و غیره در ماه محرم عنوان کرد: از محل این موقافات 600 میلیون تومان جمع آوری شده که متناسب با نیات واقفین در این عرصه هزینه می‌شود.

رضوی درباره مسابقه کتاخوابخوانی "رسم الخط کربلا" نیز گفت: این کتابچه پیرامون فضائل و عظمت امام حسین(ع) و کربلا در 5 هزار نسخه تهیه شده و در ایام محرم در بقاع متبرکه موجود در سطح استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه نتایج این مسابقه22 آبان‌ماه روی خروجی سایت این اداره‌کل قرار می‌گیرد تاکید کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه فرصت دارند تا 20آبان ماه امسال کتاب را مطالعه کرده و پاسخ صحیح سوالات را برای ما ارسال کنند.

 انتهای پیام/ص

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار