16. فروردين 1397 - 12:23   |   کد مطلب: 21408
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ما بنجول‌های کشورهای اجنبی را استفاده می‌کنیم در صورتی که می‌شود از کالای داخل استفاده کرده و باعث رشد اقتصاد کشور شویم، بر لزوم حمایت از کالای داخلی تأکید کرد.
نماینده ولی فقیه,امام جمعه همدان,کالای داخلی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در نخستین شورای اداری استان همدان با بیان اینکه در ایام شهادت شیرزن قهرمان کربلا حضرت زینب(س) قرار داشتیم، اظهار کرد: بار کربلا به سرمنزل نمی‌رسید اگر صبر حضرت زینب(س) نبود.

وی با بیان اینکه امیدواریم امسال همه آرمان‌های امام، شهدا، مقام معظم رهبری و آحاد امت در حد اعلا تجلی پیدا کند، ادامه داد: کسانی که در زنده شدن مردگان در عرصه قیامت شک دارند باید فصل بهار را ببینند و از آن عبرت بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه در فصل بهار خداوند باد قدرتمند را مامور می‌کند تا ابرهای سنگین به سرزمین‌های مرده ببرد و آنها را زنده کند،بیان کرد: فصل بهار هزاران پیام دارد و یکی از پیام‌های آن، این است که انسان باور می‌کند قیامت دروغ نیست و حق است.

وی با بیان اینکه فصل بهار اثر شگرفی در جان ما می‌گذارد، افزود: پیامبر اسلام(ص) فرمودند از سرمای پاییز پرهیز کنید و از خنکی بهار استفاده کنید چراکه سرمای پاییز می‌سوزاند و سرمای بهار می‌رویاند.

محمدی با بیان اینکه در فصل بهار طبیعت سخاوتمندانه هرچه دارد در اختیار ما می‌گذارد، تصریح کرد: باید یاد بگیریم موهبت‌های الهی که در اختیار ما قرار گرفته را سخاوتمندانه در اختیار ارباب رجوع، برادر، خواهر و... قرار دهیم.

وی در ادامه به کلمات طیبه پرداخت و با اشاره به اینکه تک تک انسان‌ها کلمه طیبه هستند، تاکید کرد: تمام موجودات، کلمات الله هستند و باید قدر آنها را دانست.

امام جمعه همدان با بیان اینکه کلمه طیبه باید بالا برود و عمل صالح انسان را بالا می‌برد، افزود: باید هر روز انسان عاقل نوروز باشد چراکه حضرت علی(ع) فرمودند هر روزی که شما گناه نکرده باشید آن روز عید است.

وی در ادامه به نامگذاری سال به نام حمایت از تولید ملی پرداخت و افزود: ما بنجول‌های کشورهای اجنبی را استفاده می‌کنیم در صورتی که می‌شود از کالای داخل استفاده کرده و باعث رشد اقتصاد کشور شویم.

محمدی گفت: متأسفانه شرایط طوری شده که ما برای کشورهای بیگانه کشت می‌کنیم، خدا ما را دوست نخواهد داشت مگر اینکه برای خودمان کشت کنیم.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار