19. آبان 1396 - 15:50   |   کد مطلب: 19396
نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه همایش بزرگ اربعین حسینی عامل وحدت مسلمانان است، گفت:امروز داعیه‌داران حقوق بشر با فروش اسلحه منافع خود را تامین می‌کنند و خود بزرگترین ناقضان حقوق انسان‌ها هستند.
نماینده ولی فقیه,همدان,نماز جمعه همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : از همدان آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: پیاده‌روی و اجتماع بزرگ مردم در همایش عظیم اربعین علاوه بر ایجاد وحدت در بین مسلمان از کشورهای مختلف تاییدی بر برحق بودن حسین‌ابن علی (ع) و قیام عاشوراست.

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین به تمام کشورهای دنیا پیام صلح، همبستگی و ظلم ستیزی را مخابره می‌کند، افزود:در جهانی که به راحتی قتل عام بشر در کشورهای یمن، میانمار و غیره صورت می‌گیرد درک چنین از خودگذشتگی  توسط امام حسین (ع) برای نجات بشر از ضلالت و گمراهی مشکل و برای عده‌ای حتی غیرممکن است.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه تمامی گرفتاری‌ها و خونریزی‌های امروز بشر ریشه در جهل و نادانی او دارد، گفت: امروز متاسفانه کسانی دم از حقوق بشر می‌زنند که خود بزرگترین ناقض حقوق انسان‌ها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امروز داعیه‌داران حقوق بشر و تمدن با فروش اسلحه به کشورهایی همچون عربستان به دنبال تامین منافع خود هستند، گفت:امروز باید وحدت مسلمانان در برابر دشمنان حفظ شود.

وی گفت: تقلید کورکورانه از الگوهای غربی عامل انحطاط جوامع اسلامی است ما پیشوایانی داریم که خود را در معرض خطر قرار دادند تا جامعه را از انحطاط نجات دهند پس نباید با الگوگیری از غرب خود را به انحطاط ببریم.

انتهای پیام/ص

 
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار