14. دى 1396 - 16:04   |   کد مطلب: 20227
امام جمعه همدان با اشاره به شیطنت دشمنان برای از بین بردن امنیت کشور، گفت: آشوب گران به دنبال امنیت و آرامش مردم و کشور نیستند و برای اهداف آمریکا و صهیونیزم تمام توان خود را به کار گرفته اند.
امام جمعه همدان,نماینده ولی فقیه,بصیرت مردم,آشوبگران,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با اشاره به اهمیت توجه به مساله امنیت در کشور ابراز داشت: دشمنان نظام اسلامی ازبصیرت مردم ایران واهمه دارند و در پی اخلال در امنیت کشور هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برخی افراد مزدور دشمنان انقلاب در میان عده ای معترض نسبت به مسائل اقتصادی در پی خط دهی و انحراف مردم هستند که باید با آنان برخورد جدی صورت بگیرد.

امام جمعه همدان با اشاره به شیطنت دشمنان برای از بین بردن امنیت کشور اظهار کرد: آشوب گران به دنبال امنیت و آرامش مردم و کشور نیستند و برای اهداف آمریکا و صهیونیزم تمام توان خود را به کار گرفته اند.

وی ابراز داشت: پاشخ ملت ایران به دشمنان سخت و کوبنده خواهد بود و بی شک و بدون تردید رفتارهای هنجارشکنانه فتنه گران در روزهای اخیر در کشور بر خاسته از فتنه انگیزان خارجی است.

آیت الله طه محمدی مردم را حامی ولایت و انقلاب توصیف کرد و گفت: مردم ایران ثابت کرده اند که تا پای جان از انقلاب و ارزش های آن و همچنین رهبر معطم انقلاب دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار