26. اسفند 1396 - 13:16   |   کد مطلب: 21214
زنان به عنوان تربیت کننده خانواده و جامعه هستند که باید با حفظ ارزش‌ها نقش خوبی را ایفا کنند، دشمن خانواده ایرانی را مورد هدف افکار خود قرار داده است که زنان می‌توانند با آن مقابله کنند.
جنگ نرم,اعتیاد بانوان,افکارغربی,نابهنجاری اخلاقی,فضای مجازی,ماهواره,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از زنان خبر : دکتر فروغ نیلچی زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان خبر گفت: متاسفانه امروزه استفاده از مشروبات الکلی، مواد مخدر، دوستی‌های غیر متعارف، روابط نامشروع و… در بین برخی از جوانان ترویج یافته است، این موارد یک فرهنگ وارداتی بیمارگونه و طاعون زده است.

وی افزود: فضای مجازی و ماهواره بسیاری از ناهنجاری‌ها را ترویج می‌دهد و در حد خفقان‌آور در افکار و رفتار برخی از افراد نفوذ می‌کند.

نیلچی زاده  برنامه‌ریزی برای مقابله با جنگ نرم را ضروری دانست و یادآور شد: افکار غربی زشت‌ترین رفتارهای آلوده را به نام سبک زندگی در کشور ترویج می‌دهد که باید برای آن برنامه‌ریزی صحیح داشته باشیم، بسیاری از اهداف جنگ نرم دشمن بانوان بخصوص مادران هستند.

وی خاطرشان کرد: زنان با بصیرت، آگاهی و حفظ ارزش‌ها می‌توانند اهداف غرب در کشور را نابود کنند، با تربیت و کنترل صحیح خانواده در این راستا موفق خواهند بود.

کارشناس امور خانواده و زنان در مورد اعتیاد بانوان اذعان داشت: اعتیاد بانوان یکی از آسیب‌هایی است که خانواده را از بین می‌برد و جامعه را با تهدید جدی مواجه خواهد کرد.

وی بیان کرد: رفتن به سمت مواد مخدر به عنوان درک یک لذت و رقابت با مردان از افکار غربی است، آنان زنان و خانواده را مورد هدف قرار داده‎اند تا ارزش‌های ایرانی اسلامی را به چالش بکشانند.

نیلچی زاده  استفاده از مواد مخدر را یکی از بزرگ‌ترین مشکلات در حوزه بانوان اعلام کرد و گفت: دختر و زنی که مواد مخدر مصرف می‌کند نا‌بهنجاری اخلاقی شدید خواهد داشت و وقتی نیاز به مواد مخدر دارد شاید زشت‌ترین رفتارهای جنسی را انجام دهد تا به مواد مخدر دست یابد.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار