15. خرداد 1399 - 11:05   |   کد مطلب: 8024
امروز دشمن با فرستادن ۲۰۳ ماهواره که ۸۰ تاي آن در ايران قابل دريافت هستند کارش را براي تخريب باورها و ايمان قلبي مردم مسلمان ايران آغاز کرده است...
 ماهواره؛ اسلحه دشمن در جنگ نرم/ بشقاب هاي که حياء و عزت را از خانواده هاي ايراني دزديدند

به گزارش پايگاه خبري تحليلي مشکات برين به نقل از طنين ياس، جنگ تحميلي عراق عليه ايران را مسلمأ هيچ ايراني فراموش نکرده و نخواهد کرد. جنگي را که استکبار جهاني(شرق و غرب) با همراهي دلارهاي نفتي کشورهاي منطقه که به دست نوکر دست نشانده شان صدام معدوم عليه ايران آغاز کردند در ذهن عليلش پيش بيني ميکرد جنگي که نه تنها صدام بلکه حاکمان مزدور منطقه، شکست و نابودي انقلاب نو پاي ايران را به انتظار نشسته بودند اما همه مردم دنيا ديدند که چگونه مرد و زن، جوان و پير و خلاصه کوچک و بزرگسالان مردم به فرمان امام خميني(ره) براي دفاع از ميهن اسلامي شان به جبهه ها شتافته و دوش به دوش هم در جهاد عليه جهانخواران نوکران جيره خوارنشان سينه ها را مقابل تانکها و توپها سپر کرده نه تنها نگذاشتند که خواب استکبار جهاني در منطقه تعبير شود بلکه عامل اصلي جنگ در آخر به دست همانهاي که او را تجهيز و روانه جنگ با ايران کرده بودند، به جوضه اعدام سپرده شد که اين از برکات پايمردي فرزندان معنوي خميني کبير(ره) بود و صداي که خود را در قامت سردار قادسيه مي ديد همراه ديگر جانيان بعثي به زباله دان تاريخ پيوستند. زباله داني که جاي همه کساني است که به ملت خود ظلم و ستم روا داشته و نوکري ابرقدرتها را بر گزيده اند!

غرض از يادآوري آن جنگ و دفاع قهرمانانه اين بود که بگويم که پايمردي جوانان ما در آن دفاع مقدس چه برکاتي داشته که بهتر است اين برکات را از زبان رهبر کبيرمان بيان نمايم: آنجا که فرمودند: ((ما مظلوميت خود و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت نموديم در اين جنگ بود که انقلابمان را به جهام صادر کرديم در اين جنگ بود که پرده از چهره تزويز جهانخواران را کنار زديم ما در جنگ ريشه هاي انقلاب اسلامي مان را محکم کرديم و…)) البته اگر اين جنگ براي ما برکاتي داشت، از طرفي دشمنان ما را نيز بيدار کرد. زيرا دشمن در اين جنگ بود که فهميد که با اين ملت نميشود با زبان زور صحبت کرد و با جنگ نمي شود که اين ملت عاشوراي را شکست زيرا اينها دست پرورده مکتب عاشوراي حسيني هستند و مرگ و شهادت را نورزي عظيم ميدانند. از اينرو به فکر توطئه اي که اين ملت را بتواند از اسلام و جهاد وشهادت دور ساخته، به همين خاطر به حربه اي متوسل شدند که از آن نتيجه گرفتند بودن! آندلس! بله در قضيه آندلس وقتي ديدند که نميتوانند بر مسلمانان چيره شوند، شروع به توطئه کردند: ۱ – انحراف جوانان و مسلمانان را در دستور کار خود قرار دادند ۲-اختلاف افکني در بين نخبگان مسلمان را رواح دادند! و با اين دو حربه توانستند که مسلمانان را شکست دهند.

امروز دشمن با فرستادن ۲۰۳ ماهواره که ۸۰ تاي آن در ايران قابل دريافت هستند کارش را براي تخريب باورها و ايمان قلبي مردم مسلمان ايران آغاز کرده است و به علاوه ۸۰۰۰ کانال تلويزيوني که ۲۰۰۰ کانال آن در ايران قابل دريافت هستند و به زودي هر ۸۰۰۰ کانال قابل دريافت مي شوند، ۳۸۰ کانال شبانه روزي براي ايران بر نامه پخش مي کنند که اکثر ضد مذهب هستند، ۱۲۰۰ کانال شو و موزيکال هستند، ۲۵۰ کانال اختصاص به کودکان و نوجوانان دارد که باعث انحراف جوانان و از هم پاشيدگي کانون گرم خانواده هستند. بيشترين ماهواره هاي که عليه ايران به فعاليت مشغول هستند مال کشورهاي آمريکا، انگليس و آلمان هستند.

استراتژي تلويزيون هاي ماهواره اي: ۱-دامن زدن به فرهنگ پرخاشگري ۲-بزرگنمايي واقعيت هاي کوچک ۳-تخريب شخصيت هاي مورد توجه ۴- استراتژي تبليغ روي تبليغ ۵- اسطوره سازي ۶-نفوذ پذير کردن ديوارهاي خانواده ۷-هدف قرار دادان هيجانات و احساسات مخاطبين و نشاندن مخاطب پاي ماهواره و ارضاء کردن آنها و علاقمند شدن به آنها ۸-خوبيت زدايي ۹- مشروعيت زدايي ۱۰- باور زدايي ۱۱- نا کار آمدنشان دادن رسانه هاي ملي ۱۲-جلوگيري از الگو شدن ايران براي ديگر کشورها ۱۳-تضغيف هويت هاي ايران اسلامي ۱۴-به چالش کشيدن ثبات و امنيت سياسي، اقتصادي و امنيتي ايران ۱۵-تصعيف وحدت ملي ۱۶-گسترش تفکرات الحادي ۱۷-سوزه سازي ۱۸-گسترش بي اعتمادي ۱۹-گسترش تنش قومي ۲۰-ترويج خشونت ۲۱-سست شدن بنياد خانواده ها و غيره

آيا نيايد به اين مضلات بنيديشيم؟! و نبايد بنيديشيم که چرا دشمني که ما را تحريم گسترده قرار داده و حتي دارو را از بيماران صعب العلاج ما دريغ مي کنند و به هيچ خصيصه انساني پايبند نيست، چگونه با دست و دلبازي راضي گرديده که هزينه هاي ميلياردي ماهواره ها را براي پخش برنامه براي مسلمانان، متقبل مي شود؟! آيا مي شود باور کرد دشمني که به غير از نابودي ما به چيز ديگري نمي انديشد، براي دلسوزي اين همه برنامه و شبکه تلويزيوني را تاسيس تا ما ايرانيان از آن لذت ببريم؟!!

آيا هيچ انسان عاقلي اين را مي پذيرد؟! آيا يک انسان عاقل و بالغ با توجه به برنامه هاي استعماري و تخريب ايمان و باورهاي قلبي انسان که دشمن در برنامه استعماري خود توسط ماهواره ها آن را دنبال مي کند، مي پذيرد که با چنين دشمني دوستي کند و آن را وارد حريم خصوصي خود کند؟! متاسفانه برعکس جنگ سخت که دشمن معلوم بود، سنگرهاي دشمن و خطي که در آن مستقر بود کاملا هويدا و آشکار بود، اما امروز در اين جنگ نرمي که دشمن عليه اسلام و انقلاب اسلامي ايران شروع نموده خط اول دشمن از جبهه ها خارج و وارد شهرها و خانه هايمان شده! اگر ديروز از دشمن نفرت داشتيم و براي نابودش اسلحه به دست مي گرفتيم و با او مي جنگيديم، اما امروز اين خود ما هستيم که با دست خودمان دشمن را حمايت و او را وارد شهرها و خانه هايمان کرده ايم. آن نفرت از دشمن امروز به دوستي با دشمن ختم گرديد دشمني که ما او را دوست مي پنداريم!

ماهواره و شبکه هاي ماهواره اي!! چرا به خودنمي آييم؟! چرا دشمن را نمي بينيم اما او را دوست مي پنداريم؟!! مي دانيد که بي بند و باريهايي که امروز شاهدش هستيم، ازهم پاشيدگي کانونهاي گرم خانواده، تهي شدن از ايمان و غيره کمترين هزينه اي است که از وارد کردن ماهواره به درون خانه هايمان مي پردازيم! پس لازم است و مي طلبد که همه باهم بسيج شويم مانند دفاع مقدس که مقابل استکبار شرق و غرب و لوحه هاي قد و نيم قد آن ايستاديم و حسرت يک وجب از خاکمان را در سينه پرکينه شان گذاشتيم و نگذاشتيم که کشورمان در اشغال آن نانجيبان بماند، امروز نيز همانند آنروز ها به دفاع از حريم خانه، دين و مذهب مان برخيزيم و به دشمن اجازه ندهيم که بنياد هاي اعتقايمان را سست و بعد از قبل اين سستي به تاراج همه چيزمان بپردازد! آندلس بايد درس عبرتي باشد هم براي آحاد ملت وهم براي نخبگان! يک مسلمان نبايد از يک سوراخ دو بار گزيده شود!!!

————————————-

گزارش از عليرضا هاشمي فر 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار