1. دى 1396 - 12:46   |   کد مطلب: 20016
دشمنان هر روز از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای به فرهنگ ملت‌ها ضربه می‌زنند و اگر ملت‌ها هوشیار نباشند و بصیرت‌افزایی نشود و آگاهی‌بخشی نکنیم جوانان ما بی‌هویت بار می‌آیند.
جنگ نرم,تهاجم فرهنگی,سبک زندگی غربی,ماهواره,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان : جمشید قاسمی در جمع خواهران حوزه علمیه بهار با اشاره به جنگ نرم دشمن و ابزارهای آن اظهار داشت: دشمنان ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با حربه‌های گوناگون برای از بین بردن باورها و اعتقادات مردم اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران از آزمون‌های مهم از جمله تهدیدات عبور کرده است، گفت: در جنگ نرم دشمن به دنبال تصاحب باورهای مردم است بنابراین با نفوز در فرهنگ و اعتقادات می خواهد مردم را لا ابالی و بی دین بار بیاورد.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: دشمن می خواهد سبک زندگی غربی را القا کند و شبکه های اجتماعی به نوعی در تخریب فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اسلامی تاثیرگذار باشد اما فرمایشات امام خامنه ای(مد ظله العالی) نقشه‌های آنها را خنثی می کند.

وی با بیان اینکه ما الگو داریم و الگوی ما اهل بیت(ع) هستند، تصریح کرد: تفکر و فرهنگ عاشورا در جامعه ما تبلور پیدا کرده و ملت ولایی حافظ ارزش های دینی و انقلابی هستند.

قاسمی با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای باورها و اعتقادات جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است، ابراز داشت: اگر الگوی ما اهل‌بیت(ع) باشد شبکه های ماهواره ای نمی تواند باورها و اعتقادات مردم را تغییر دهد.

وی عنوان کرد: دشمنان هر روز از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای به فرهنگ ملت‌ها ضربه می‌زنند و اگر ملت‌ها هوشیار نباشند و بصیرت‌افزایی نشود و آگاهی‌بخشی نکنیم جوانان ما بی‌هویت بار می‌آیند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار