24. اسفند 1396 - 22:36   |   کد مطلب: 21205
نماینده استان در شورای عالی استان‌ها مطرح کرد;
کارتن به دست ها معضل جدید شهر همدان
نماینده استان در شورای عالی استان‌ها گفت: کارتن به دستان اجاره سوئیت معضل شهر شده و این موضوع باید سریعا رفع شود.
شهرداری همدان,شورای عالی استان ها,کارتن به دستان,اجاره سوییت,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : حمید بادامی‌نجات نماینده استان در شورای عالی استان‌ها و رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان نیز به حضور کارتن به دست‌های اجاره سوئیت در آستانه سال نو در شهر اشاره کرد و یادآور شد: کارتن به دستان معضل شهر شده و این موضوع باید رفع شود.

حمید بادامی‌نجات با اشاره به وضعیت نامناسب ورودی شهر و میدان باباطاهر با وجود کارتن به دستان، اظهار کرد: ساماندهی این وضعیت کار ساده و آسانی است و بخش خصوصی نیز حاضر به ورود در این امر است فقط باید کار انجام شود.

وی در ادامه با عنوان کردن موضوع رویداد «همدان، 2018» در زمینه اقدامات تبلیغاتی این رویداد، گفت: در زمینه تبلیغات بین‌المللی رویداد همدان 2018، می‌توان از ظرفیت سفارت‌خانه‌ها استفاده کرد که نیاز به هزینه بالایی نیز ندارد.

بادامی نجات افزود: هنگام برگزاری برنامه‌هایی مانند مسابقه عکاسی باید شرایط به‌گونه‌ای باشد که زمینه مشارکت و معرفی هنرمندان بومی نیز مهیا شود.

در ادامه جلسه حسن محمدی سرپرست سازمان اجتماعی فرهنگی ورزشی شهرداری همدان به ارائه گزارشی از روند فعالیت کمیته تبلیغات رویداد 2018همدان و ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری پرداخت.

انتهای پیام/د.ا

سید مسعود عسگریان رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری رویدادها 2018 رونق و توسعه صنعت گردشگری است و برگزاری این رویدادها باید منافعی برای مردم شهر و استان داشته باشد.

 وی با تأکید بر اینکه باید همه حتی بازار نیز آمادگی برگزاری و بهره‌برداری از رویدادهای 2018 را در همدان داشته باشند، یادآور شد: تنها شهرداری و دستگاه‌های اجرایی در این امور مطرح نیستند.

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه بهره‌برداری اصلی را باید مردم از این دو رویداد داشته باشند، اظهار کرد: مردم باید بهره‌برداری اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی از این رویدادها داشته باشند.

عسگریان یاداور شد: باید بخشی از هزینه‌های این تبلیغات به رسانه‌های استان محول شود تا آن‌ها با زبانی ساده اهمیت برگزاری این رویداد و اینکه چگونه شهروندان همدانی می‌توانند از آن منتفع شوند را تشریح کنند.

وی تصریح کرد: باید ظرفیت‌های اصناف برای میزبانی و برخورد شایسته با مسافران و میهمانانی که قرار است در این رویداد حاضر شوند و یا ظرفیت‌های صنعت، معدن و تجارت همدان برای ارائه محصولات استان دربسته بندی‌های شکیل موردبررسی قرار گیرد و درواقع تمامی اقشار جامعه برای استفاده هرچه بیشتر از این رویداد گردشگری آموزش ببینند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار