31. تير 1396 - 16:10   |   کد مطلب: 17760
معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان:
اجرایی طرح «شهروند- مربی» در همدان
معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان گفت: امسال طرح «شهروند- مربی» توسط شهرداری همدان اجرایی می‌شود.
شهرداری همدان,طرح شهروند مربی,مشارکت شهروندان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

اجرایی طرح «شهروند- مربی» در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : محمد قدیمی با بیان اینکه طرح « شهروند- مربی» با رویکرد مشارکت شهروندان در اداره آموزش شهروندی معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان تدوین شده است، اظهار کرد: برای فراخوان اولیه از تشکل‌ها در جلسات کمیته هماهنگی سمن‌ها موضوع مطرح شد.

وی گفت: قرار بر آن شد در فراخوان اولیه داوطلبان بدون محدودیت سنی و تنها از طریق ثبت‌نام در دبیر خانه آموزش شهروندی را بیاموزند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان افزود: داوطلبان به عنوان شهروند- مربی در حوزه‌های عمومی و تخصصی مدیریت شهری آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان پس از کسب آموزش‌ها می‌توانند به عنوان « شهروند- مربی» در مراسم‌ها حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: این افراد می‌توانند در اماکن مختلف آموزش شهروندان را در راستای اهداف مدیریت شهر داشته باشند.

انتهای پیام/ص

طرح شهروند مربی طرح شهروند مربی طرح شهروند مربی طرح شهروند مربی طرح شهروند مربی طرح شهروند مربی طرح شهروند مربی طرح شهروند مربی طرح شهروند مربی طرح شهروند مربی مشارکت شهروندان مشارکت شهروندان مشارکت شهروندان مشارکت شهروندان مشارکت شهروندان مشارکت شهروندان مشارکت شهروندان مشارکت شهروندان

دیدگاه شما

آخرین اخبار