23. آبان 1396 - 16:05   |   کد مطلب: 19462
استاندار همدان ظهر امروز ضمن عیادت از مصدومان زلزله غرب کشور در بیمارستان بعثت همدان از نزدیک در جریان درمان آسیب‌دیدگان قرار گرفت.
استاندار همدان,بیمارستان بعثت,عیادت,زلزله زدگان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : استاندار همدان ظهر امروز ضمن عیادت از مصدومان زلزله غرب کشور که در بیمارستان بعثت همدان بستری هستند از نزدیک در جریان نحوه خدمات‌دهی به مصدومان قرار گرفت.

محمد ناصر نیکبخت اظهار داشت: حادثه ناگوار زلزله در غرب کشور را که منجر به درگذشت صدها تن از هموطنان شد، به مقام معظم رهبری، رئیس محترم جمهور و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم و برای درگذشتگان از درگاه خداوند متعال غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسألت دارم.

وی با بیان اینکه تعدادی از مصدومین به استان همدان اعزام شده‌اند و امروز  از این عزیزان عیادت داشتیم گفت: تیم پزشکی و بیمارستان‌های استان آمادگی کامل دارند  و تا 580 تخت آماده برای خدمت‌رسانی به مصدومان است.

وی با قدردانی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همکاران وی افزود: در بازدیدها مصدومان اعلام رضایت کردند و کارها بخوبی انجام شده است چرا که ما شاهد روحیه انسان‌دوستی و بشردوستی خوبی را مشاهده کردیم همه اظهار تمایل داشتند به مناطق زلزله‌زده اعزام شوند که این همت و بشردوستی، جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار