12. اسفند 1394 - 9:57   |   کد مطلب: 9591
معاون آموزشی حوزه علمیه فاطمه الزهرا کبودراهنگ گفت : برای سال تحصیلی جدید 35 طلبه از طریق مصاحبه میتوانند وارد حوزه علمیه کبودراهنگ شوند .
حوزه علمیه خواهران کبودراهنگ

به گزارش شبنم ها  خانم مهربانی در گفتگویی با کورنگ اظهار کرد : از بین واجدین شرایط پس از مصاحبه حضوری 30 طلبه به صورت حضوری و 5 طلبه به صورت غیر حضوری برای تحصیل در دروس سطح 2 جذب حوزه علمیه خواهران شهرستان کبودراهنگ میشوند .

وی در ادامه افزود متقاضیان می توانند تا اواسط اردیبهشت سال آینده با مراجعه به آدرس اینترنتی www.whc.ir  برای سالتحصیلی 96- 95 حوزه های علمیه خواهران ثبت نام کنند .

وی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه از عناصر مهم و اصلی مولد فرهنگ در کشور هستند خاطرنشان کرد : این حوزه علمیه فعالیت خود را در سال 92 با 35 طلبه آغاز به کار کرد که تا کنون پس از گذشت سه سال طلبه های خود را برای آموزش و تحصیل سطح 2 به 95 نفر افزایش داده است .

خانم مهربانی همچنین یادآور شد : حوزه علمیه فاطمه الزهرا کبودراهنگ با هدف اشاعه فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی در سال 92 آغاز به کار کرده است تا با استفاده از روش های تعلیم و تربیت اسلامی بانوانی اندیشمند ، اسلام شناس ، صاحب نظر ، وارسته و الگویی برای دیگر بانوان مسلمان در کشور تربیت کند .

وی در پایان جذب 10 نفر از اساتید مجرب با تحصیلات سطح 3 و 4 در رشته های تفسیر علوم قرآنی ، فلسفه ، اصول و فقه ، آماده سازی استعدادهای برتر برای تحصیل در مقاطع بالاتر ، تربیت کارشناسان مسائل دینی و مشاوران مذهبی را از عمده فعالیت های حوزه علمیه فاطمه الزهرا کبودراهنگ تا کنون برشمرد .

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار