7. بهمن 1394 - 14:29   |   کد مطلب: 9032
مدیر حوزه علمیه همدان:
مجلس خبرگان رهبری حافظ نظام است
مدیر حوزه علمیه همدان در جمع طلاب خواهر و برادر این استان با بیان اینکه مجلس خبرگان مهمترین جایگاه را در نظام اسلامی دارد، گفت: مجلس خبرگان رهبری حافظ نظام است.
مجلس خبرگان رهبری حافظ نظام است

به گزارش شبنم ها، آیت‌الله سید مصطفی موسوی‌اصفهانی پیش از ظهر امروز در همایش نشست بصیرتی و روشنگری مبلغین استان همدان در سالن انصار اظهار داشت:در شرایط کنونی حفظ و حراست از سنگر های اسلامی یکی از وظایف مهم  بسیار دشوار است به همین دلیل بسیار مورد توجه و عنایت امام زمان (عج) خواهد بود.

وی هدف از برگزاری این همایش را بصیرت افزایی و آگاهی بخشی عنوان کرد و افزود:با توجه قرار گرفتن در آستانه انتخابات و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، برگزاری جشن های انقلاب و حضور حداکثری در انتخابات از اهمیت ویژه ای بر خوردار است .

مدیر حوزه علمیه استان همدان ادامه داد: یقینا ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات حضور خواهند داشت ولی نیاز است مبلغین برای این حضور تبلیغ بیشتر داشته باشند چرا که اکنون کشور در شرایط حساسی قرار دارد .

وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را نیز یکی از برنامه های مهم دانست و افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری از مهمترین مسائل مربوط به نظام جمهوری اسلامی است چراکه حفظ استقلال و امنیت و جان و مال و ناموس تک تک افراد بستگی به قوت و قدرت نظام جمهوری اسلامی دارد.

 وی مسئله انتخاب اصلح در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را بسیار قابل توجه دانست و گفت: مجلس خبرگان از اهمیت بیشتری برخوردار است  چرا که مجلس خبرگان رهبری حافظ نظام است.

آیت‌الله موسوی‌اصفهانی با اشاره به زبر دستی پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری تفنگ داران آمریکایی در تجاوز به آب های جمهوری اسلامی گفت: زمانی که تفنگ داران آمریکایی می خواهند به  مرز آب های  ما تجاوز کنند و پاسداران انقلاب این اجازه را نمی دهند  نشان از عظمت و صلابت ایران اسلامی و این نظام دارد .

 وی در پایان اشاره ای به زمان ثبت نام دوره جدید حوزه های علمیه داشت و گفت : مبلغین باید با تبلیغ چهره به چهره نسبت به شناسایی و معرفی افراد با استعداد و متدین  جهت حضور در حوزه علمیه اقدام کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار