8. دى 1396 - 23:41   |   کد مطلب: 20139
مسئول بسیح جامعه زنان اظهار داشت: زنان همواره نقش بسیار مهم و مؤثری در تمام این سال ها داشته اند. زنان فرهیخته و ولایت مدار استان همدان با حضور به موقع خود در صحنه و در تجمع 9 دی همیشه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان جمهوری اسلامی می زنند و بار دیگر با ولایت و شهیدان تجدید میثاق میکنند.

به گزارش شبنم همدان:

این روزها با ورق زدن تقویم به روز مهمی می رسیم. روزی که بعد از گذشت 8 سال ذره ای از خاطرمان کمرنگ نشده است، و هیچ گاه هم کمرنگ نخواهد شد. فتنه88 هرگز از خاطر مردم ایران نخواهد رفت. آن حادثه ای که عده ای فرصت طلب در پی براندازی نظام بودند اما با حضور به موقع مردم با بصیرت در تاریخ 9دی و حمایت تمام عیار از نظام جمهوری اسلامی ایران، تمام نقشه های نظام استکبار را نقش بر آب کردند.
در خصوص حماسه 9 دی گفتگویی با ستاری نوید مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان انجام دادیم که در ادامه می خوانید. 
ستاری نوید اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند:"فتنه يعني حادثه اي غبار آلود كه انسان نتواند دوست را از دشمن تشخيص دهد و دريابد كه اين فتنه از كجا تحريك مي شود، فتنه ها را بايد با روشنگري خاموش كرد زيرا هر جا روشن گري باشد دست فتنه انگيز كوتاه مي شود ."
وی در خصوص انگیزه دشمنان از فتنه 88 بیان داشت: تقابل و دشمني استكبار و نظام سلطه با انقلاب اسلامي تمام شدني نیست زیرا منافع دول استعمارگر دنیا با وجود انقلاب اسلامی در خطر است. 
مسئول بسیج جامعه زنان همدان در خصوص فتنه هایی که بر سر راه مردم و انقلاب به وجود آمده است گفت:  همان طور که خداوند در آیه 120 سوره بقره می فرمایند:" وَلَنْ تَرْضَى عَنْكَ الْيَهُودَ وَلاَ النَّصَرى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ".
ما فتنه‌هاي بزرگي را از سر گذرانده ایم و از همه آنها سربلند بیرون آمده ایم؛ دهه پنجاه و فتنه خلق مسلمان، دهه شصت و فتنه ملي گرايي (بازرگان و بني صدر) و جبهه ملي و فتنه قائم مقام رهبري، دهه هفتاد و فتنه اصلاح طلبان و سكولار كردن كشور و در نهایت دهه هشتاد و جنبش سبز و فتنه 88.
ستاری نوید در خصوص اهداف طراحی فتنه اظهار داشت: در تمام این فتنه ها اهدافی مشترک وجود داشته است. و مهم ترین هدف دراز مدت و محوري همه آن ها براندازي نظام ولايي بوده است.
وی در خصوص دیگر اهداف فتنه های دشمنان تصریح کرد: دشمنان تحمل دیدن پیشرفت و گسترش انقلاب را ندارند و تاب نمی آورند جمهوری اسلامی را در مقام الگوی دیگر کشورها ببینند.  
وی تاکید کرد: در همه ادوار دشمنان کوشیدند تا نظر مردم را نسبت به ولایت مطلقه فقیه تغییر دهند که هربار هوشیاری ملت ایران نقشه های پلیدشان را در هم کوبید.  
وی در مورد دسیسه های اخیر دشمن هشدار داد و گفت: دشمنان پس از شکست در فتنه های پیشین به ویژه فتنه 88 به اين جمع‌بندي رسيده‌اند كه جایگاه ولایت برای مردم جایگاهی والا و مقدس است و براي تضعيف و آسيب رساني به پيوند امت با ولايت بجاي تمركز روي خواص و گروه هاي خاص بايد كاري كنند كه خود مردم و بدنه جامعه ولايت را تحت فشار قرار دهند و او را مجبور به اخذ تصميمات و مواضع القائي دشمنان نمایند. (شبيه آنچه معاويه در صفين انجام داد و خود ياران امام علي علیه السلام راي خود را بر او تحميل كردند).
وی تاکید کرد: دشمنان هنوز مردم ایران را نشناخته اند. گفتمان غالب جمهوری اسلامی مقاومت است. دستور ديني و انقلابی ما مقاومت است و با مقاومت دشمنان را از میدان بیرون رانده ایم.
وی تصریح کرد: مقاومت جمهوری اسلامی همواره زبانزد کشورهای منطقه و حتی کشورهای جهان بوده است. تقويت و تحكيم بيداري اسلامي و مطرح شدن انقلاب به عنوان الگو در بعد بين المللي یکی دیگر از آثار مقاومت مردم و نظام ما بوده است.
مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان خطاب به آحاد ملت  بیان کرد:  برای جلوگیری از فتنه های آتی و برای افزایش آثار مقاومت،  باید مؤلفه هایی را رأس تمام فعالیت ها قرار دهیم. بصيرت افزايي نسبت به دشمن و اهداف و ابزارها و جریان های تحت تأثیر آن نقش مهمی در خنثی کردن دسیسه های دشمنان دارد.
وی خاطرنشان کرد: استقامت بر گفتمان رهبري و وحدت بر محوريت رهبري،  موثرترين راهبرد عبور از همه فتنه‌ها و توطئه‌ها است. همچنین ارتقاء سطح معنويت و ايمان بيشترين نقش را در مقاومت، قدرت در مقابله با جنگ نرم، بصيرت، جلب امداد و نصرت الهي دارد.
مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان ضمن تاکید بر مقاومت جامعه به بیان جنبه های مثبت آن پرداخت و بیان داشت: نهادينه كردن مقاومت در بخش‌هاي مختلف به ويژه در اقتصاد، سیاست و فرهنگ، و بالا بردن انگيزه مقاومت مردمی با یادآوری موفقيت‌های بزرگ و نشان دادن نقاط ضعف و آسيب پذير دشمن و بسیاری موارد دیگر می تواند از راهکارهای افزایش مقاومت باشد.
وی تصریح کرد:  هر یک از ما به عنوان عضوی از جامعه  باید مقابل دشمنان بایستیم و با انديشه خطرناك سكولاريسم و دين داري منهاي انقلاب مبارزه کنیم و  سبك زندگي را در ابعاد مختلف اسلامي كنيم. 

ستاری نوید خطاب به زنان ایران اسلامی گفت: زنان همواره نقش بسیار مهم و مؤثری در تمام این سال ها داشته اند. زنان فرهیخته و ولایت مدار با حضور به موقع خود در صحنه همیشه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان جمهوری اسلامی زده اند.

بسیج جامعه زنان استان همدان از بانوان عزیز همدانی دعوت می کند که روز شنبه، نهم دی ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۰ صبح با حضور پر رنگ و تجمع در میدان امامزاده عبدالله، بار دیگر تجدید میثاق با ولایت و شهیدان کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار