6. دى 1396 - 20:26   |   کد مطلب: 20109
همزمان با 9 دی‌ ماه، روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت، مسابقه مجازی «خط تحریری دانشجویی» در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.
9 دی,دانشگاه آزاد همدان,مسابقه مجازی,خط تحریری دانشجویی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : به مناسبت 9 دی مسابقه مجازی «خط تحریری دانشجویی» در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه 9 دی‌ ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است، دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به برگزاری مسابقه «خط تحریری دانشجویی» کرده است.

دانشجویان می‌توانند با بازنویسی متن برگرفته از سخنان مولای متقیان حضرت علی (ع) در نهج‌البلاغه و ارسال تصویر اثر به ادمین‌های کانال تلگرامی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این مسابقه شرکت کنند.

این مطلب که برگرفته از «نهج‌البلاغه، ترجمه محمد دشتی، خطبه 157، ص ۲۹۲ » است، می‌گوید: «برای این‌که روشنی چراغ بصیرت تداوم پیدا کند، باید سدی محکم جلوی طوفان هوس کشیده شود، و تقوا همان سد نیرومندی است که می‌تواند طغیان هوس را در انسان مهار کند».

آثار ارسالی باید حداکثر در اندازه کاغذ A5 و زمینه سفید ارسال شود و اصالت اثر و نویسنده (دانشجو) در هنگام توزیع جوایز سنجیده خواهد شد.

به سه اثر برتر به ترتیب 150000، 100000 و 50000 تومان کارت هدیه اهدا خواهد شد که این جوایز روز 9 دی و در همایش  بزرگ فتنه با حضور وحید یامین پور اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار