9. دى 1399 - 9:48   |   کد مطلب: 4495
ملی‌پوش تنیس ‌روی میز جانبازان و معلولین؛
حماسه 9 دی با عشق به ولایت شکل گرفت
ملی‌پوش تنیس ‌روی میز جانبازان و معلولین:با بیان این که عامل اصلی پدید آمدن حماسه 9 دی امام حسین (ع) بود گفت: حماسه 9 دی در پرتو عشق و وفاداری مردم به امام حسین(ع) و عشق به ولایت فقیه و مقام معظم رهبری(مد ظله) و همچنین عشق به امام خمینی(ره) به وجود آمد.
حماسه 9 دی با عشق به ولایت شکل گرفت

 به گزارش شبنم ها به نقل از همدان ورزش، نرگس حمیدی با اشاره به حدیث «إن الحسین مصباح الهدی و سفینة النجات» عنوان کرد: امام حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات هستند و 9 دی یک حماسه دیگری بود که ملت ایران برای لبیک گفتن به حضرت سیدالشهداء (ع) آفریدند.

وی با بیان این که عامل اصلی پدید آمدن حماسه 9 دی امام حسین (علیه السلام) بود اظهار داشت: از آنجا که عده ای در حوادث فتنه 88 به امام حسین (علیه السلام) توهین کردند و در روز عاشورا، حرکات زشت و ناپسندی انجام دادند، مردم به خیابان‌ها آمدند و باورها و عقاید خود را به امام حسین (علیه السلام) نشان دادند.  

این ورزشکار با سابقه  تصریح کرد: مردم به دشمنان ثابت کردند که ما در هر مسئله‌ای که کوتاه بیاییم در مسئله امام حسین (علیه السلام) و نظام امام حسین (علیه السلام) کوتاه نمی‌آییم.

نرگس حمیدی  تأکید کرد: حماسه 9 دی در پرتو عشق و وفاداری مردم به امام حسین (علیه السلام) و عشق به ولایت فقیه و مقام معظم رهبری (مد ظله) و همچنین عشق به امام خمینی (ره) به وجود آمد.

وی بیان داشت: انگیزه اصلی مردم در راهپیمایی 9 دی، دفاع از حریم ولایت و امامت، حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) و نهضت امام حسین (علیه السلام) بود.

 ملی‌پوش تنیس روی میز جانبازان و معلولین در پایان گفت: مردم ایران به جهانیان ثابت کردند که نظام ما حسینی است و انقلاب ما در راستای نهضت عاشوراست، لذا مردم از مقام معظم رهبری (مد ظله)، نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام راحل (ره) حمایت کردند و همین نهضت و قیام مردم، تمام توطئه‌های اجانب را خنثی کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار