20. تير 1396 - 12:22   |   کد مطلب: 17590
جانشین دبیر ستاد احیاء امر به‌معروف و نهی از منکر همدان با اشاره به اینکه ۴۰ تیم ستاد امربه‌معروف از ادارات همدان بازرسی می‌کنند، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی، راهکارهای مختلفی را برای گسترش حجاب و عفاف ابلاغ کرده‌ است.
عفاف و حجاب,ستاد امر به معروف و نهی از منکر,بازرسی از ادارات همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

بازرسی از ادارات همدان توسط ۴۰ تیم ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان : محمد جواد بیات در همایش عفاف و حجاب با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی، وظایف اتاق اصناف و اداره فرهنگ و ارشاد را در حوزه حجاب مشخص کرده است اظهار داشت: شورای عالی انقلاب فرهنگی راهکارهای مختلفی را برای  گسترش حجاب و عفاف ابلاغ کرده‌ است.

جانشین دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر همدان با تأکید بر اهمیت نظارت به نوع بسته‌بندی کالاها و چیدمان ویترین‌ها و مانکن‌ها، افزود: برگزاری همایش ملی و مذهبی با حضور تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از موضوعات با اهمیت و مورد توجه است.

وی با بیان اینکه هماهنگی و نظارت بر کار رسانه‌ها در حوزه حجاب و عفاف از وظایف ارشاد است، عنوان کرد: ترویج الگوی مناسب برای حجاب و عفاف، هماهنگی و همکاری با رسانه‌ها در راستای فرهنگ حجاب و عفاف، جلوگیری از انتشار و تبلیغ کالا‌های فرهنگی که با فرهنگ حجاب و عفاف مغایرت دارد، از وظایف اداره فرهنگ و ارشاد است.

بیات با تأکید بر اینکه در استان و شهرستان همدان مواردی دیده شده است که پوشاک تولیدی در استان به تهران فرستاده و بعد از درج مارکی خاص، به نام جنس ترک به فروش می‌رسد، تصریح کرد: باید در این زمینه نظارت بیشتری انجام شود.

جانشین دبیر ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر همدان گفت: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب برای  سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی، نیروی انتظامی، وظایفی درنظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: نظارت مستمر برعملکرد واحدهای تولیدی پوشاک، حمایت‌ یارانه‌ای از واحدهای تولیدی پارچه‌‌های چادری، ممنوعیت عرضه کالاهای خارجی و دست دوم در کشور از وظایف سازمان صنعت و معدن و اتاق اصناف است.

بیات با تأکید بر اینکه عملکرد 24 دستگاه با برش استانی و شهرستانی بر عهده ستاد امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: 20 تیم بازرسی در سطح استان، 11 تیم در سطح شهرستان‌ها و 9 تیم در مرکز استان، بازرسی را آغاز کرده‌اند که امیدوارم دستگاه‌ها به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/ص

ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب بازرسی از ادارات بازرسی از ادارات بازرسی از ادارات بازرسی از ادارات بازرسی از ادارات بازرسی از ادارات بازرسی از ادارات بازرسی از ادارات بازرسی از ادارات بازرسی از ادارات

دیدگاه شما

آخرین اخبار