11. خرداد 1394 - 12:45   |   کد مطلب: 6087
در این بیانیه آمده است: بی شک شش اصل کلیدی «گزاره برگ ملی» خواسته برحق ملت ایران است که تیم مذاکره کننده هسته ای باید آن را نصب العین خود قرار داده و هرگز به مذاکره زیر شبه تهدید تن ندهند.
 حمایت 10 هزار زن فعال فرهنگی و اجتماعی از گزاره برگ ملی

به گزارش شبنم ها به نقل از خبرگزاری بسیج، 10 هزار زن فعال فرهنگی و اجتماعی در دفاع از «گزاره برگ ملی» بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه را در ادامه میخوانید:
36 سال است که نظام جمهوری اسلامی ایران به دست پرتوان ملتی هوشیار و راه بری بی نظیر ولایت، راه رشد و بالندگی را با سرعت هر چه تمام تر پیموده و چون خار چشمی برای مستکبران و زیاده خواهان جهانی بوده است.

در طی این سال ها دشمنان قسم خورده این نظام هر آن چه در توان داشتند به کار بسته اند تا به خیال خام خود از صدور این انقلاب عظیم به محرومان و مستضعفان عالم جلوگیری نمایند و از هیچ کوششی در این راه فرو گزار ننموده اند.

 بی شک یکی از ابزارهای دشمنان، سنگ اندازی در راه پیشرفت علم و فناوری این نظام بوده و خواهد بود. اما این انقلاب بی اعتنا به تمامی این دشمنی ها راه رشد خویش را پیموده و دستیابی به فناوری انرژی هسته ای تنها برگی از توانمندی های این انقلاب بزرگ است که با تلاش و کوشش جوانان مومن و انقلابی نیز به ثمر رسیده است.

اما در طی چند سال اخیر فشارهای رسانه ای، تبلیغاتی و اقتصادی ابرقدرت های جهانی بر کشورمان در ظاهر تحریم و بوسیله گروه به ظاهر مذاکره کننده 1+5 به اوج خود رسیده است.

تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان باید بداند و هوشیار باشد که هر چند در یک سال اخیر تلاش فراوانی در جهت احقاق حق ملت ایران نموده است اما کوچکترین انحراف در دفاع از این حق مسلم، ضربات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت که بازرسی از مراکز نظامی و مصاحبه( در حقیقت بازجویی) از دانشمندان هسته ای بخشی از این انحراف بزرگ و تاریخی است.

ما جمعی ای زنان فعال فرهنگ و اجتماعی با تایید و امضای «گزاره برگ ملی» که در آن بر شش اصل کلیدی و راه گشا اشاره می کند که در جهت منویات متقن مقام معظم رهبری است تاکید می کنیم اجازه نخواهیم داد عزت و اقتدار ملت ایران در جریان این مذاکرات دچار خدشه و نقصان شود.  

اره‌برگ مردمی ملت ایران» یعنی بازجویی و پرسش از دانشمندان هسته ای  که ما هرگز این اهانت را به ساحت فرزندان ملت را نمی پذیریم چرا که  این اقدام بی‌شرمانه باعث ناامیدی و احساس سرخوردگی در دانشمندان دیگر حوزه‌ها نیز خواهد شد.

«گزاره‌برگ مردمی ملت ایران» یعنی ما ملت ایران در همه شرایط به رهبر حکیم خود تاسی می کنیم و شرط هرگونه توافق هسته‌ای را رعایت اصولی می دانیم.

«گزاره‌برگ مردمی ملت ایران» شش شرط اساسی دارد. شش نشانه غرور و ایستادگی در برابر تمامی زیاده‌خواهان جهان.
اصل یک: تمام تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و همزمان با امضای توافقنامه کاملاً لغو (نه تعلیق) شود.
اصل دوم: دستاوردهای هسته‌ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود.
اصل سوم: هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت‌های علمی و فنی در امور هسته‌ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوط وجود نداشته باشد.
اصل چهارم: هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین‌المللی اعمال نشود.
اصل پنجم: هیچ‌گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست.
اصل ششم: توافق هسته‌ای باید بازگشت‌پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

بی شک «گزاره برگ ملی» سند افتخاری است که هوشیاری و بصیرت هر ایرانی را در دفاع هر چه تمامتر از حقوق حقه ملت ایران به نمایش خواهد گذاشت، باشد که تیم مذاکره کننده هسته ای و کلیه مسئولان این امر در دولت و مجلس و وزارت امور خارجه این شش اصل کلیدی را که خواسته برحق ملت ایران است نصب العین خود قرار دهند و هرگز تن به مذاکره زیر شبه تهدید نسپارند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

با عرض سلام و تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت این مطالب با ذکر منبع در وبلگ مؤسسه حوراء منتشر گردید. التماس دعا

دیدگاه شما

آخرین اخبار