19. خرداد 1394 - 12:35   |   کد مطلب: 6165
حجت‌الاسلام ناصر نقوی گفت: گزاره برگ ملی خطوط قرمز ملت ایران را ترسیم کرده است .
خط مشی ملت ایران در مذاکرات هسته ای فرمایشات رهبری است

به گزارش شبنم ها، حجت‌الاسلام نقوی در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص  گزاره برگ ملی گفت: گزاره برگ ملی که به امضای خانواده معظم شهدای هسته ای و ۱۷۳۱۷ حقوقدان؛ رسیده خطوط قرمز ملت ایران را ترسیم کرده است.

وی ادامه داد: دولتمردان و گروه  تیم مذاکره کننده باید نسبت به خطوط قرمز و اهداف انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله) دقیق باشند وحتی از یکی اصول 6 گانه گزاره برگ ملی  نباید غافل باشند.

مسئول دفتر امام جمعه همدان تصریح کرد: تیم مذاکره کننده بداند موفقیت های امروز و آینده  ایران اسلامی وابسته به این اصول است لذا ملت ایران از تیم مذاکره کننده می خواهد که عزت این کشور را حفظ کند.

وی با تاکید بر اینکه قطعا ملت و دولت ایران اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نخواهد داد گفت: تیم مذاکره کننده بداند  ضمانت آینده ایران اسلامی در گرو عزت ملی است زيرا اگر عزت ملي نباشد، امنيت و پيشرفت هم نخواهد بود، بنابراين عزت ملي بايد محفوظ بماند و مسئولان هم اين موضوع را مي دانند.

نقوی ادامه داد: حرکت عظیم ما نمی گذاریم که در اکثر استان های کشور عزیزمان ایران آغاز شده است بر گرفته از فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمود: من اجازه نمی دهم و ملت ایران با پیروی از فرمایشات  رهبری هيچگاه تسليم حرف زور نخواهند شد.  

وی با بیان اینکه : قوی ترین قدم تطبیق  همین حرکت سیاسی  امروز با صحبت های مقام معظم رهبری است گفت: فکر رهبری فرای فکر سربازان انقلاب است نگاه ما ممکن است خیلی محدود باشد اما نگاه حضرت آیت الله خامنه ای تحت پوشش الطاف خدای متعال است و خدامحوری رهبری اقتضای الهی دارد.

مسئول دفتر امام جمعه همدان همچنین از تجمع مردمی استان همدان در میدان باباطاهر در دفاع از کودکان مظلوم یمن خبرداد و گفت: این تجمع جمعه 22 خرداد ماه جاری راس ساعت 19 در میدان باباطاهر برگزار می شود و ما قطعا از مردم مظلوم یمن حمایت می کنیم .

 

              

دیدگاه شما

آخرین اخبار