21. خرداد 1394 - 22:14   |   کد مطلب: 6184
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خواسته‎های آمریکا و زیاده‌‌خواهی‌های هم‌پیمانانش در مذاکر‌‌ات کاملا مشخص است، گفت: آنها به بهانه بازدید از مراکز نظامی به دنبال این هستند که ایران را به عنوان یک تهدید در جهان معرفی کنند.
خط قرمز هسته‌ای ملت ما 6 شرطی است که در «گزاره‌برگ ملی» آمده است

به گزارش شبنم ها، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در حاشیه دیدار با خانواده شهید شهریاری، در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت صیانت از راه و خون شهدای هسته ای، گفت:  خطوط قرمز ملت در مذاکرات هسته ای 6 شرطی است که برگرفته از منویات مقام معظم رهبری، در قالب گزاره برگ ملی ارائه شده است.

وی اظهار داشت: عزت ملی و حفظ کرامت ملت ایران در رعایت خطوط قرمز ما در مذاکرات هسته‎ای است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه قبول مذاکرات و توافق، نباید به هر قیمت انجام شود، اضافه کرد: البته شاید اشخاص نادری در کشور این دیدگاه را نداشته باشند.

وی با بیان اینکه خواسته‎های آمریکا و زیاده‌‌خواهی‌های هم‌پیمانانش کاملا مشخص است، تصریح کرد: آنها با بهانه بازدید از مراکز نظامی، دنبال این هستند که ایران را به عنوان یک تهدید در جهان معرفی کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وظیفه مردم در قبال این توطئه‌ها گفت: هوشیاری مردم در برابر دشمنان، اعلام موضع صریح و حمایت از تیم مذاکره‌کننده با بیان خطوط قرمز است.

سردار نقدی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه با رفع تحریم همه مشکلات حل می‌شود، گفت: خیر این درست نیست و هر اقتصاددانی به این قضیه واقف است‌ که همه مشکلات اقتصادی با رفع تحریم حل نمی‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: همه اقتصاددانان کشور بر این اتفاق نظر دارند که برداشته شدن تحریم‌ها تاثیر مهمی در اقتصاد کشور ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار