16. خرداد 1394 - 11:15   |   کد مطلب: 6125
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان همدان:
گزاره برگ ملی نشانه وحدت ملت ایران است
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: امضای گزاره برگ ملی هسته ای کار ارزشمندی بود که نشان از وحدت ملت ایران داشت وبرگ زرین دیگری از اتحاد ملت ایران را به نمایش گذاشت.
گزاره برگ ملی,وحدت ملی,ستاری نوید,فکت شیت

فاطمه ستاری نوید درگفت‌وگو با خبرنگار شبنم ها با اشاره به رونمایی از گزاره برگ ملی توسط خانواده شهدای هسته‌ای و 17317حقوقدان، اظهار کرد: در گزاره برگ ملی هسته ای که با استقبال ملت انقلابی در سراسر کشور مواجه شده تمامی نظرات جامع نظام منظور شده است و تهیه گزاره برگ ایرانی و ترسیم خطوط قرمز در آن توسط گروههای مختلف که پیشنهادهایی برای بهبود وضعیت مذاکرات ارائه می دهند کار بسیار ارزشمندی است و دولت، رئیس جمهور و تیم دیپلماسی موظف هستند آن را رعایت کنند.

 

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان همدان افزود: خطوط قرمزی که رهبر معظم انقلاب تعیین کرده اند یک دستورالعمل است که تمام ارکان نظام موظف به رعایت آن هستند.

ستاری ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  راه را به مردم و تیم مذاکره کننده  نشان داده است و برای مردم ایران هم اصل همان فرمایشات ایشان است که تاکید کرده اند اجازه هیچ نوع بازرسی از مراکز نظامی و دانشمندان هسته ای ایران داده نمی شود.

 

 وی خاطرنشان کرد: اینکه از فرماندهان نظامی و مسئولان امنیتی درخواست بازجویی کنند اتفاق بسیار بدی است که در طول تاریخ ایران، ایرانیان همواره تجربه تلخی از آن دارند.

 

 وی در ادامه گفت: ملت ایران همواره به تیم مذاکره کننده اعتماد داشته و از آنها حمایت می کند لذا تیم  مذاکره کننده باید از این ظرفیت استفاده کند تا توافقی به نفع آیندگان این ملت رقم بخورد و باعث اعتلای کشور شود.

 

ستاری ادامه داد: عزت منافع ملی برای مردم ایران در اولویت قرار دارد و با اتحاد و همدلی که داریم کل دنیا هم نمی تواند ما را مجبور به کاری کند که عزت ایرانی را زیر سوال برد و قطعا با این تحریم ها و زیاده خواهی ها  کاری از پیش نخواهند برد.

ستاری افزود: « مسئولان باید بدانند ملت ایران  پشت آنها هستند و به دنبال توافق هستند اما نه توافق به هر قیمتی؛ غرب باید بداند که نمی تواند تحت هر شرایطی ما را مجبور به پذیرش توافقنامه کند. بلکه باید این توافق نامه طبق اصول و با رعایت حق و حقوق ملت ایران صورت پذیرد لذا تیم مذاکره کننده و دولت مردان مجلس و ملت باید فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارشان قرار دهند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار