23. فروردين 1394 - 0:13   |   کد مطلب: 5520
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان خبر داد
برگزاری همایش‌های مختلف پیاده‌روی بانوان
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان گفت: هیئت ورزش‌های همگانی استان به مناسبت گرامیداشت روز زن، برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده که از آن جمله پیاده‌روی‌های بزرگ بانوان است.
برگزاری همایش‌های مختلف پیاده‌روی بانوان در همدان

به گزارش شبنم ها، هادی سبزواری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارما در خصوص برنامه‌های مناسبتی میلاد حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: هیئت ورزش‌های همگانی در مرکز استان و شهرستان‌ها به مناسبت گرامیداشت روز زن، برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده که از آن جمله، پیاده‌روی‌های بزرگ بانوان در سطح استان است.

وی گفت: به همین مناسبت به همت امور ورزش بانوان و هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان، همایش بزرگ بانوان ورزشکار در پارک بانوان ملایر برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان عنوان کرد: در این همایش بزرگ 200 نفر از بانوان ورزشکار ملایری گرد هم آمدند.

وی در خصوص همایش بانوان ورزشکار شهرستان نیز خاطرنشان کرد: 25 فروردین ماه جاری نیز همایش بزرگ ویژه بانوان ورزشکار فعال در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی شهرستان در سالن ورزشی فردوسی به مناسبت گرامیداشت مقام زن برگزار خواهد شد.

سبزواری یاد‌آور شد: انجام ورزش همگانی برای تضمین سلامتی در جامعه به خوبی فرهنگسازی شده و هر روز بیش از پیش شاهد حضور اقشار مختلف جامعه در عرصه‌های ورزشی به ویژه ورزش همگانی و صبحگاهی هستیم.

گفتنی است، هیئت ورزش‌های همگانی استان در نظر دارد همچون سال‌های گذشته پیاده‌روی بزرگ خانوادگی را در یکی از شهرستان‌های استان برگزار کند که تاریخ و مکان دقیق آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: فارس

دیدگاه شما

آخرین اخبار