16. اسفند 1396 - 22:22   |   کد مطلب: 21090
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان :
رویداد «همدان۲۰۱۸» فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های همدان در جهان است
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: رویداد «همدان۲۰۱۸» فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های همدان در جهان است.
گردشگری,همدان 2018,گردشگری همدانshabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از مهر : سیدناصرمحمودی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه سرمایه گذاری شهرداری بهار بابیان اینکه استان همدان در سال میلادی ۲۰۱۸ میزبان رویدادهای گردشگری در قاره آسیا و همچنین سازمان جهانگردی است، گفت: باید به سهم خودمان از این فرصت برای معرفی و شناساندن ظرفیت های مهم استان همدان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شهرستان بهار از وجود فرصت های مهم گردشگری از جمله غارعلیصدر و شهرجهانی لالجین بهره مند است، گفت: باید در رویداد همدان ۲۰۱۸ ورود جدی برای معرفی استان، شهرستان و شهر داشته باشیم.

محمودی عنوان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان همدان به دستور استاندار برای اجرای برنامه های رویداد مهم همدان ۲۰۱۸ بسیج شده اند.

وی در ادامه بابیان اینکه این رویداد بزرگترین فرصتی است که می توان از آن در راستای افزایش سرمایه گذاری، به خصوص سرمایه گذاری خارجی برای توسعه و رونق اقتصادی استان بهره ببریم، گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان متولی امر اقتصاد در کشور تنها وزراتخانه ای است که برنامه عملیاتی تدوین و برش استانی را به تمام استان ها ابلاغ نموده است.

محمودی تاکید کرد: در دولت یازدهم در راستای مأموریت محوله وزارت امور اقتصادی و دارایی اقدامات تاثیرگذاری در کشور و به تبع آن در استان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت اقتصاد، تشکیل کمیته بهبود فضای کسب و کار است، گفت: ۶۱ دستگاه اجرایی که مرتبط با حوزه صدور و اخذ مجوز است عضو آن هستند و استان همدان جزو ۱۰ استان پایلوت انتخاب شده است.

وی افزود: طبق اعلام مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی رتبه استان همدان در بهبود فضای کسب و کار از ۲۴ به ۱۱ ارتقاء پیدا کرده که امیدواریم با کمک شورای هماهنگی مدیران استانی بتوانیم توسعه سرمایه گذاری در استان را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار