22. تير 1396 - 12:03   |   کد مطلب: 17621
این غار آکواریوم دارای آکواریوم نگهداری سفره ماهی و ستاره دریایی همچنین آکواریومهای پلنت به ابعاد 3*2 است که در نوع خود بی نظیر بوده و محوطه نگهداری مجموعه ای از بهترین نمونه های نادر زیست محیطی و خزندگان سراسر جهان است.
غار آکواریوم,گنجنامه,همدان,گردشگری,دهکده گنجنامه,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

بزرگ‌ترین غار آکواریوم ایران در همدان پذیرای گردشگران است‌

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : سعید ترابیان اظهار داشت: با توجه به اینکه "گردشگری" محور توسعه استان عنوان شده ایجاد زیر ساختهای گردشگری متناسب با طبیعت زیبای همدان برای جذب گردشگران داخلی و خارجی ضرورت دارد که راه‌اندازی غار آکواریوم بزرگ و منحصر به‌فرد کشور از جمله آن است.

ترابیان بیان کرد: این غار آکواریوم زمستان گذشته پذیرای راهنمایان گردشگری جهان بود که استقبال زیادی از آن انجام گرفت.

وی تصریح کرد: توجه و حمایت مسئولان به نوعی دلگرمی برای سرمایه‌گذاران است تا آنها بتوانند کار خود را به صورت جدی ادامه دهند.

مدیرعامل مجموعه دهکده گنجنامه تکریم بازدیدکنندگان و مسافران را اولویت کاری دهکده گنجنامه دانست و گفت: آموزش‌های لازم به تمامی کارکنان دهکده گنجنامه همدان داده شده ‌تا بهترین عملکرد و برخورد را در مواجهه با مسافران و گردشگران داشته باشند چراکه رضایتمندی مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: آغاز پروژه غار آکواریوم گنج نامه در سال 1390 توسط گروه مشترکی از مهندسان و پیمانکاران ایرانی و خارجی با هدف خلق محیطی متفاوت و به منظور جذب هرچه بیشتر گردشگر انجام گرفت.

ترابیان عنوان کرد: غار آکواریوم زیبا و شگفت انگیز گنجنامه در مساحتی بالغ بر 1000 متر مربع و ارتفاع متغیر 2.5 تا 15 متر با ظرفیت 85000 لیتر در سالن اصلی دارد.

وی با بیان اینکه این غار با تلفیق دو عنصر متفاوت، صخره و کوهستان با اعماق آبهای دریا و الهام از غار علیصدر طراحی شد اظهار داشت: این غار دارای 21 آکواریوم آب شور و شیرین با ابعاد متغیر 1*1 تا 2*2 متر است.

ترابیان بیان کرد: این غار آکواریوم دارای آکواریوم نگهداری سفره ماهی و ستاره دریایی همچنین آکواریومهای پلنت به ابعاد 3*2  است که در نوع خود بی نظیر بوده و محوطه نگهداری مجموعه ای از بهترین نمونه های نادر زیست محیطی و خزندگان سراسر جهان  است.

انتهای پیام/ص

غار آکواریوم غار آکواریوم غار آکواریوم غار آکواریوم غار آکواریوم غار آکواریوم غار آکواریوم غار آکواریوم غار آکواریوم غار آکواریوم غار آکواریوم غار آکواریوم غار آکواریوم غار آکواریوم دهکده گنجنامه همدان دهکده گنجنامه همدان دهکده گنجنامه همدان دهکده گنجنامه همدان دهکده گنجنامه همدان دهکده گنجنامه همدان دهکده گنجنامه همدان دهکده گنجنامه همدان دهکده گنجنامه همدان 

دیدگاه شما

آخرین اخبار