19. دى 1396 - 8:09   |   کد مطلب: 20292
معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان:
مسابقه «عکس نماز» در همدان برگزار می شود
معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان از برگزاری مسابقه عکس نماز در همدان خبر داد و گفت: در آثار ارسالی باید به ظرفیت هنری هنرمندان در حالات نیایش، عبودیت و پرستش نماز پرداخته شود.
مسابقه,مسابقه عکس نماز,ستاد اقامه نماز همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : حسن کرمی‌نور از برگزاری گردهمایی دبیران ستادهای اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: این مراسم روز چهارشنبه 20 دی‌ماه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این گردهمایی در راستای فعایت‌های ستاد اقامه نماز در قالب تفاهم نامه بین ستاد اقامه نماز و ادارات برگزار می‌شود و آخرین جلسه فصلی دبیران ستاد اقامه نماز نیز تشکیل می‌شود.

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان به برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری انتظار اشاره کرد و یادآور شد: جشنواره فرهنگی هنری ملی انتظار در راستای اشاعه فرهنگ مهدویت و بصیرت در 6 رشته عکس، شعر، دلنوشته، کلیپ، نماهنگ و فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مسابقه عکس نماز در همدان نیز اشاره کرد و گفت: در قالب این مسابقه تلاش بر این است از ظرفیت هنرمندان  به حالت‌های نیایش، عبودیت و پرستش نماز پرداخته شود.

کرمی‌نور با بیان اینکه هدف از برپایی مسابقه عکس ثبت لحظات نیایش از طریق عکاسان است، گفت: پایان دی‌ماه فرصت ارسال آثار عکاسی به سایت ستاد اقامه نماز است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار