5. آذر 1396 - 12:22   |   کد مطلب: 19639
مسوول بسیج جامعه زنان استان همدان گفت: بسیج جامعه زنان در موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در بحث اعتیاد، طلاق و افزايش جمعیت ورود کرده است.
بسیج زنان همدان,الگوی سوم زن,رفع آسیب های اجتماعی,بانوان بسیجی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : فاطمه ستاری‌نوید، رسالت اصلی سازمان بسیج جامعه زنان را معرفی الگوی سوم زن دانست و اظهار کرد: سیاست‌گذاری‌های این سازمان در دو محور اصلی اجتماعی و فرهنگی انجام‌گرفته است.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه زنان در حوزه اجتماعی گام مهمی در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی برداشته است، گفت: آسیب‌های اجتماعی از دغدغه‌های مطرح‌شده توسط رهبر معظم انقلاب است که به منظور رفع این دغدغه بسیج جامعه زنان نیز ورود کرده است.

مسوول بسیج جامعه زنان استان همدان بیان کرد: امسال تمام برنامه‌های بسیج با محوریت اعتلای بسیج به ویژه طی هفته بسیج اجرا شد؛ سردار غیب‌پرور نیز در دیدار با رهبر معظم انقلاب بر این مهم تأکید داشت که عملکرد بسیج همچون اوایل انقلاب و باعث اعتلای بسیج شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها با رویکرد مسجدمحوری در حوزه‌های خواهران و نواحی اجرا می‌شود، افزود: بسیج جامعه زنان در موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در بحث اعتیاد، طلاق و افزایش جمعیت ورود کرده است.

ستاری‌نوید با تأکید بر اینکه طی هفته بسیج برنامه‌ها در سطح مساجد و با تقویت بیش از گذشته اجرا شد، تصریح کرد: حضور در گلزار شهدا و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی از جمله مسابقات تیراندازی بانوان از برنامه‌های دنبال شده طی هفته بسیج بود.

وی با بیان اینکه سعی شد نوع برنامه‌های برگزار شده در هفته بسیج متفاوت باشد، ادامه داد: در دیدار بسیجیان با رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته بسیج چهار نفر از بانوان بسیجی استان همدان نیز به این دیدار اعزام شدند.

مسوول بسیج جامعه زنان استان همدان خاطرنشان کرد: 32 حوزه بسیج خواهران در سطح استان فعالیت دارد که هر حوزه به طور مجزا طی هفته بسیج یک برنامه با محوریت مسجد و اعتلای بسیج اجرا کرد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار