23. آبان 1396 - 8:19   |   کد مطلب: 19451
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی تیم بانوان هندبال ملایر با حضور در مسابقات سه جانبه هندبال بانوان استان مرکزی قهرمان شد .
تیم ملی هندبال بانوان,ملایر,مسابقات سه جانبه هندبال,shabnamha.ir,شبنم همدانafkl ih,شبنم ها;

قهرمانی تیم بانوان هندبال ملایر در مسابقات سه جانبه استان مرکزی

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از همدان ورزش : تیم هندبال بانوان شهرستان ملایر که در رده سنی نونهالان با مربیگری و سرپرستی خوب و شایسته مژگان ملکی در مسابقات سه جانبه هندبال استان مرکزی گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی شرکت کرده بود توانست حریفان خود را یکی پس از دیگری در خانه میزبان شکست دهد و قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند .
مسابقات هندبال بانوان به صورت سه جانبه به میزبانی استان مرکزی برگزار شد .
تیمهایی از قم ,اراک و ملایر در این مسابقات شرکت کردند و برای کسب مقام برتر به مصاف هم رفتند.
تیم ملایر توانست با نتیجه 24 بر 17 تیم قم را شکست دهد و با نتیجه 17 بر 12 بر تیم اراک غلبه کند و فاتح این دوره از مسابقات شود.
شایان ذکر است تیم هندبال بانوان نونهال شهرستان ملایرتمرینات سخت و طاقت فرسای خود را زیر نظر مربی با اخلاق وشایسته ملایری مژگان ملکی در سالن شهدای خلبان شهرستان ملایر انجام میدهد .
گفتنی است این تیم با کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات هندبال بانوان منطقه چهار کشور در تابستان گذشته جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب نمود و در اواخر آبان ماه سال جاری عازم مسابقات قهرمانی هندبال بانوان کشور خواهد بود.

انتهای پیام/ص

تیم ملی هندبال بانوان تیم ملی هندبال بانوان تیم ملی هندبال بانوان تیم ملی هندبال بانوان تیم ملی هندبال بانوان تیم ملی هندبال بانوان تیم ملی هندبال بانوان تیم ملی هندبال بانوان تیم ملی هندبال بانوان 
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار