7. آبان 1396 - 20:22   |   کد مطلب: 19222
نایب رئیس بانوان هیئت والیبال:
برگزاری مسابقات والیبال ویژه بانوان در ملایر
نایب رئیس بانوان هیئت والیبال با بیان اینکه شهرستان ملایر در هفته تربیت بدنی میزبان مسابقات والیبال بانوان بود.
مسابقات والیبال,ملایر,تربیت بدنی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih;

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : این مسابقات به همت نایب رئیس بانوان هیئت والیبال و با همکاری مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش وجوانان و مدیریت ورزش دوست سالن پوریای ولی شهرستان ملایر به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.

این مسابقات به همت نایب رئیس بانوان هیئت والیبال و با همکاری مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش وجوانان و مدیریت ورزش دوست سالن پوریای ولی شهرستان ملایر به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.

تعداد 6 تیم از شهرستانهای تویسرکان و ملایر در رده های سنی نوجوانان , جوانان و بزرگسالان دراین دوره از مسابقات شرکت کردند و دردیدارهایی جذاب و دیدنی به مصاف هم رفتند.

در پایان این مسابقات تیمهای جوانان ملایرو نوجوانان تویسرکان به مقامهای اول و دوم این مسابقات دست پیدا کردند و تیمهای بزرگسالان تویسرکان و بزرگسالان ملایر مقامهای اول و دوم این مسابقات را از آن خود کردند.

شایان ذکر است هیئت والیبال شهرستان ملایر در برگزاری مسابقات به مناسبتهای مختلف- اعزام تیمها در دوبخش آقایان و بانوان به مسابقات استانی و همچنین اعزام بازیکنان خود در بخش آقایان برای حضور در اردوهای استعداد یابی کشوری و نیز حضور والیبالیستان آقای ملایری در تیمهای لیگ برتر کشور فعالیتهای چشمگیری رادر کارنامه درخشان خود دارد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار