29. بهمن 1395 - 8:02   |   کد مطلب: 15405
رئيس دانشگاه جامع علمي كاربردي همدان از برگزاري چهارمين دوره مسابقات والیبال دانشجويان دختر كشور در اسفندماه امسال به میزبانی دانشگاه جامع علمي كابردي همدان خبر داد.
مسابقات والیبال,دانشجویان دختر,همدان,دانشگاه جامع علمی کاربردی همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : محمود تعجبی اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاهی دولتی و وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تأسیس این دانشگاه در مهرماه سال 71 به تصویب رسیده است و امروزه بیش از یک‌هزار مرکز آموزشی در رشته‌های مختلف مهارتی در سراسر کشور دارد.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی همدان در سال جاری موفق به برگزاری نخستین جشنواره دانشگاه جامع علمی کاربردی استان شد که در این جشنواره تیم‌های ورزشی کشتی آزاد کشتی فرنگی ویژه پسران و رشته‌های فوتسال والیبال ویژه پسران و ویژه دختران به صورت مجزا با یکدیگر رقابت کردند.

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی همدان ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی همدان در سایر مسابقات دانشگاه‌های استان نیز حضور فعال داشته و اخیراًً در بعضی رشته‌ها مانند فوتسال موفق به کسب مدال‌های ارزشمندی شده است.

وی گفت: در مسابقات قهرمان کشوری دانشگاه جامع علمی کاربردی در رشته  کشتی آزاد پسران موفق به کسب مقام سوم و نیز در مسابقات فوتسال کشوری دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کشور نیز موفق به کسب مقام سوم شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی همدان ضمن گرامیداشت بیست و پنجمین سالروز تأسیس دانشگاه علمی و کاربردی تصریح کرد: چهارمین دوره مسابقات دانشجویان دختر کشور به میزبانی استان همدان از تاریخ دوم تا دهم اسفندماه سال جاری در همدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه روحیه ورزشی در دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال افزایش است که همین امر موجب نشاط و سرزندگی در بین دانشجویان شده، خاطرنشان کرد: مسابقات والیبال دانشجویان دختر این دانشگاه قرار است با شرکت 250 دانشجو با هدف فرهنگسازی، نشاط و سلامت روحی و روانی در سطح بالایی برگزار شود.

تعجبی با اشاره به اینکه قرار است مسوولان کشوری و استانی در افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمان کشوری دانشجویان دختر دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت کنند، بیان کرد: مراسم افتتاحیه این مسابقات سوم اسفندماه سال جاری در سالن ورزشی 6 هزار نفری انقلاب (مرکز آموزش علمی کاربردی تربیت بدنی همدان) از ساعت 15 تا 17 برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از هر استان کشور یک تیم والیبال در این مسابقات کشوری شرکت می‌کنند، یادآور شد: از استان همدان 14 ورزشکار در این مسابقات شرکت دارند که قبلاً در نخستین جشنواره درون‌دانشگاهی با سایر تیم‌ها به رقابت پرداخته‌اند.

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی همدان با بیان اینکه دانشجوان این دانشگاه در مسابقات گذشته دو مدال سومی در رشته‌های کشتی آزاد و فوتسال را به دست آورده‌اند، در ادامه افزود: رقابت در این مسابقات به صورت جدی و در سطح بالایی انجام شده و تیم‌های شرکت‌کننده به خصوص تیم میزبان آمادگی لازم را برای شرکت در این مسابقات به صورت کشوری دارند.

وی در پایان افزود: برای برگزاری چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی کشوری دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی کشور دستگاه‌ها و نهادهای مختلف بسیاری ما را یاری داده‌اند که از همکاری آنها کمال تشکر و قدردانی را داریم.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار