2. آبان 1396 - 13:20   |   کد مطلب: 19148
در اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی در چین، پیشنهاد انتخاب همدان به‌ عنوان پایتخت گردشگری آسیا از سوی جمهوری اسلامی ایران ارائه شد که مورد موافقت اعضای این اجلاس قرار گرفت.
همدان,پاتیخت گردشگری آسیا,میراث فرهنگی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

همدان؛پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان :  مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اعلام این خبر گفت: در اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی در چین، پیشنهاد انتخاب همدان به‌ عنوان پایتخت گردشگری آسیا از سوی جمهوری اسلامی ایران ارائه شد که مورد موافقت اعضای این اجلاس قرار گرفت و نیمه دوم ژانویه 2018 یعنی دو ماه و نیم دیگر فاز اول این رویداد مهم در همدان افتتاح خواهد شد و در این برنامه وزاری گردشگری بیش از 34 کشور آسیایی حضور خواهند داشت.

علی مالمیر ادامه داد: این مساله در کارگروه گردشگری استان مطرح و قرار شد برنامه‌های آن پیگیری شود.

وی تاکید کرد: همدان ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری دارد و ما امیدواریم با این رویداد مهم بتوانیم همدان را به جهانیان معرفی کنیم چراکه ما توسعه همدان را بر پایه توسعه گردشگری این استان می‌دانیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: ما معتقدیم این رویداد بین‌المللی آورده خوبی برای همدان خواهد داشت.

انتهای پیام/ص

پایتخت گردشگری آسیا پایتخت گردشگری آسیا پایتخت گردشگری آسیا پایتخت گردشگری آسیا پایتخت گردشگری آسیا پایتخت گردشگری آسیا پایتخت گردشگری آسیا همدان همدان همدان همدان همدان همدان همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار