22. شهريور 1396 - 22:19   |   کد مطلب: 18564
عضو هیات موسس خانه هوش و خلاقیت همدان:
افتتاح بزرگترین خانه هوش کودکان غرب کشور در همدان
امشب بزرگترین خانه هوش کودکان غرب کشور در همدان افتتاح شد.
خانه هوش و خلاقیت,غرب کشور,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

افتتاح بزرگترین خانه هوش کودکان غرب کشور در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : امشب بزرگترین خانه هوش کودکان غرب کشور در همدان افتتاح شد.

عضو هیات موسس خانه هوش و خلاقیت همدان در این مراسم با بیان اینکه محل سابق خانه هوش و خلاقیت همدان مناسب نبود، اظهار کرد: محل جدید حاصل تلاش سه ماهه عوامل این خانه است.

حجت‌الاسلام مهدی جوادی ادامه داد: البته این محل قبلا وضعیت مناسبی نداشت، اما با تلاش‌های صورت گرفته به محل مناسبی برای برگزاری کلاس‌های خانه هوش تبدیل شد،

وی با بیان اینکه تیم خانه ریاضی همدان در یک مسابقه بین‌المللی رتبه دوم را کسب کرده است، افزود: امیدواریم که روز به روز به توفیقات مجموعه افزوده شود.

عضو هیات موسس خانه هوش و خلاقیت همدان با بیان اینکه امیدوارم در خانواده‌ها فرزندان خود را مصرف‌گرا تربیت نکنند، بیان کرد: از خانواده‌ها تقاضا دارم به فرزندان خود آموزش دهند تا از امکانات کوچک و ریز برای زندگی بهترین بهره‌وری را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بهترین مبلغ برای خانه هوش فعالیت مجموعه است، تصریح کرد: سلامت معنوی، روحی و روانی در اعضای مجموعه خانه هوش وجود دارد.

انتهای پیام/ص

خانه هوش و خلاقیت کودکان خانه هوش و خلاقیت کودکان خانه هوش و خلاقیت کودکان خانه هوش و خلاقیت کودکان خانه هوش و خلاقیت کودکان خانه هوش و خلاقیت کودکان خانه هوش و خلاقیت کودکان خانه هوش و خلاقیت کودکان خانه هوش و خلاقیت کودکان خانه هوش و خلاقیت کودکان

دیدگاه شما

آخرین اخبار