13. خرداد 1396 - 12:32   |   کد مطلب: 17029
یک پژوهشگر طب سنتی دستورالعمل ۲ دمنوش بسیار مفید برای لاغری در ماه رمضان را معرفی کرد که با مصرف آن تا پایان ماه می‌توان به تناسب اندام دست یافت.
دم نوش لاغری,لاغری,ماه رمضان,لاغری در ماه رمضان,طب سنتی,روزه داری,لاغری سریع,کاهش وزن,چای,دم نوش,دم کرده لاغری,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

۲ دمنوش مناسب کاهش وزن در ماه رمضان+ دستورالعمل

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : حیدر عظمایی با بیان اینکه لاغری به عوامل مختلفی بستگی دارد، گفت: پیشگیری و پرهیز از مصرف موادغذایی سنگین سپس تغذیه صحیح و توجه به کالری غذا‌ها و همچنین استفاده از دمنوش‌های لاغری است.

وی عنوان کرد: دمنوش‌ها یکی از راه‌های مناسب در کنار رعایت سایر موارد برای لاغری است که ترکیبات موجود در این دمنوش‌ها علاوه بر لاغری موجب کاهش چربی خون و پاکسازی بدن از سموم می‌شود.

عظمایی با اشاره به ۲ دمنوش لاغری مناسب برای همه افراد در ماه رمضان ادامه داد: دم کرده تهیه شده از چای سبز، اسطوخدوس، دارچین، تخم شوید و زیره سیاه در لاغری بسیار موثر بوده که مقدار چای سبز سه برابر سایر گیاهان دارویی است و برای تهیه این دمنوش باید مواد را نیم کوب و مانند چای معمولی دم کرد و در فاصله بین افطار تا سحر حداکثر بین سه تا چهار لیوان از آن نوشید.

این پژوهشگر طب سنتی یادآور شد: دمنوش دیگری که در لاغری ماه رمضان مفید است از مرزنجوش، بادرنجبویه، بومادران، زیره سبز، زنیان و تخم کرفس تهیه می‌شود که به یک میزان از این گیاهان دارویی را نیم کوب و دم کرده آن را در ساعات بین افطار تا سحر بین سه تا چهار لیوان مصرف کرد.
 
انتهای پیام/ص
 
دمنوش لاغری دمنوش لاغری دمنوش لاغری دمنوش لاغری دمنوش لاغری دمنوش لاغری دمنوش لاغری دمنوش لاغری دمنوش لاغری دمنوش لاغری دمنوش لاغری دمنوش لاغری دمنوش لاغری کاهش وزن کاهش وزن کاهش وزنکاهش وزن کاهش وزن کاهش وزن کاهش وزن کاهش وزن طب سنتی طب سنتی طب سنتی  طب سنتیطب سنتی طب سنتی طب سنتی طب سنتی طب سنتی

دیدگاه شما

آخرین اخبار