28. خرداد 1399 - 16:28   |   کد مطلب: 16546
مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: ارتقا دانش رسانه ای برای مادران ضروریست که فرزندان را در فضای مجازی کمک کرده و در این قتلگاه رها نکنند و در کارگاهها آموزشی پایدار بسیج شرکت کنند.
 مسئول بسیج جامعه زنان کشور,انتخابات,دانش رسانه,فضای مجازی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

فرزندان خود را در قتلگاه فضای مجازی رها نکنید/ لزوم ارتقا دانش رسانه ای مادران

 

فضای مجازی فضای مجازی فضای مجازی فضای مجازی فضای مجازی فضای مجازی فضای مجازی فضای مجازی فضای مجازی دانش رسانه ای مادران دانش رسانه ای مادران دانش رسانه ای مادران دانش رسانه ای مادران دانش رسانه ای مادران دانش رسانه ای مادران

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از راه دانا : مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با صبریه اظهار  داشت: بسیجیان خود را خادم مردم می دانند و در سختی ها در کنار مردم بوده و از جنس مردم هستند و در قالب تشکیلات به انقلاب خدمت کرده و با اعزام گروه های جهادی به روستاها و مناطق محروم برای کمک رسانی خدمت می کنند.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه ها، مدارس، محلات ،مساجد، کارخانه ها و ادارت بسیج حضور دارد  افزود: بسیج، کانون و تشکیلاتی را راه اندازی کرده برای حضور بانوان برای رسیدگی به  وظیفه انقلابیشان که می توان گفت وظیفه اصلی تحکیم و تعالی خانواده است.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور ادامه داد: دو برنامه دخترانه  و مادرانه کارگاه هایست که مهارت های زندگی توام با آرامش و پایدار را آموزش می دهد.

اصلانی گفت: ارتقا دانش رسانه ای برای مادران که فرزندان را در فضای مجازی کمک کرده و در این قتلگاه رها نکنند از اهم برنامه های  مادرانه است و بخش زیادی از بسیجیان در این کارگاه ها شرکت می کنند.

وی بیان داشت: در بحث کارگاه های آموزش عفاف و حجاب یک شبکه 50 هزار نفری به صورت چهره به چهره در خصوص شبهات و سئوال در این حوزه ارتباط برقرار کرده و به صورت اقناعی زیبایی پوشش و حجاب اسلامی را برایشان توضیح می دهند که منجر به انتخاب حجاب برتر شده است.

اطلاع از ابعاد پوشش و اثرات اجتماعی حجاب  لازم است

مسئول بسیج جامعه زنان کشورنقش موثر مادران در تهیج خانواده و رفتار خانواده را مهم دانست و گفت: حضور موثرشان و رفتار مادر تأثیر مستقیم بر خانواده دارد  و انجام تکلیف از سوی مادران نشان می دهد که آینده فرزندان و کشور برایش مهم است و این مهم در رفتار گفتار و عمل به فرزندان منتقل می شود.

اصلانی خاطر نشان کرد: با تأسی از حضرت زهرا که جایگاه ویژه ای برای فرزندانشان قائل بوده و در سخت ترین صحنه های سیاسی  آنها را مشارکت می دادند که تجربه کنند این حضور و دغدغه مندی را باید در تمام امور الگو ساخت.

وی بیان کرد: گفتمان سازی در خانواده و طرح این مسائل  باعث خواهد شد که فرزندان و خانواده ترغیب شده و خانواده ها با هم مشارکت دقیق تری پیدا کنند.

اصلانی گفتمان سازی در تمام مسائل خصوصا دربا دقت جریان شناسانه  را وظیفه دانست و افزود: مادران می توانند دیدگاه ها و عملکردها و نقطه نظرات و میزان تبعیت از ولایت را مدنظر قرار داده  که نقطه پیشرفت و تعالی کشور است  و این امر مهم را در فرزندان خود نهادینه سازند.

در انتخابات ضمن حضور باید هدفگذاری درست داشته باشیم

وی حضور بصیرانه در انتخابات را مهم بیان کرد و ادامه داد: بحث اعمال حج که هر حاجی باید هفت سنگ را  در رمی جمرات نشانه بگیرد و بعد پرتاب کند، انتخابات هم این گونه است ضمن حضور باید هدفگذاری درست داشته باشیم در آینده باید پاسخگوی این هدف گذاری باشیم چون فردای فرزندان ما دچار مشکل خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: یک حضور تکلیف مدارانه و با تحقیق در خصوص شناخت اصلح باید داشته باشیم و شرکت کنیم چون در انتخابات مسئول هستیم و می توان به مراجع زیادی رجوع کرد و پرسید که می توانند به ما در انتخاب اصلح کمک کنند .

انتهای پیام/ص

فضای مجازی فضای مجازی فضای مجازی فضای مجازی فضای مجازی فضای مجازی فضای مجازی فضای مجازی فضای مجازی دانش رسانه ای مادران دانش رسانه ای مادران دانش رسانه ای مادران دانش رسانه ای مادران دانش رسانه ای مادران دانش رسانه ای مادران مسئول بسیج زنان مسئول بسیج زنان مسئول بسیج زنان مسئول بسیج زنان مسئول بسیج زنان مسئول بسیج زنان

دیدگاه شما

آخرین اخبار