14. بهمن 1395 - 8:23   |   کد مطلب: 15109
با هدف ترویج و توسعه فرهنگ قرآن بین کودک و نوجوان
برگزاری چهاردهمین جشنواره قرآن کودک و نوجوان در همدان
این جشنواره از 16 تا 20 بهمن ماه در همدان برگزار خواهد شد.علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌ نام در این جشنواره به کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، مدارس ناحیه 1 و 2 و جامعه‌القرآن مراجعه کنند.
همدان,جشنواره قرآن,جشنواره قران کودک و نوجوان,توسعه فرهنگ قرآن,shabnamha.ir,شبنم ها,afkl ih,شبنم همدان

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : علیرضا صفاریان از برگزاری چهاردهمین جشنواره قرآن کودک و نوجوان در همدان خبر داد و با بیان اینکه این جشنواره از 16 تا 20 بهمن ماه در همدان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این جشنواره با 20 رشته در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 6 مقطع پیش دبستانی، اول تا سوم دبستان، چهارم تا ششم دبستان، اول متوسطه، دوم متوسطه و بخش حفظ ویژه می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند در رشته‌های نقاشی، حفظ قرآن کریم، مفاهیم، خوش‌نویسی، تواشیح و همخوانی‌ قرآن در این جشنواره شرکت کنند.

دبیر چهاردهمین جشنواره قرآن کودک و نوجوان همدان با اشاره به اینکه تاکنون 2 هزار نفر برای شرکت در این جشنواره شرکت کرده‌اند، ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج و توسعه فرهنگ قرآن بین کودک و نوجوان و تشویق آنها برای حفظ قرآن کریم با توجه به تاکیدات رهبری است.

وی با بیان اینکه زمان ثبت نام در این جشنواره از 28 دی‌ ماه تا 14 بهمن بوده است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌ نام در این جشنواره به کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، مدارس ناحیه 1 و 2 و جامعه‌القرآن مراجعه کنند.

صفاریان بیان کرد: مقطع پیش دبستانی و اول تا سوم دبستان می‌توانند در رشته‌های حفظ 10 و 20 سوره آخر قرآن کریم و نقاشی با مضامین قرآنی در این جشنواره شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقاطع چهارم تا ششم و دوره اول متوسطه می‌توانند در رشته‌های حفظ 30 سوره آخر قرآن کریم، نقاشی، حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم، مفاهیم نیمه دوم جزء سی‌ام، هم‌خوانی و تواشیح و خوشنویسی شرکت کنند.

دبیر چهاردهمین جشنواره قرآن کودک و نوجوان همدان افزود: دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه می‌توانند در رشته‌های جزء 29 و 30 قرآن کریم، هم‌خوانی و تواشیح قرآن کریم، خوشنویسی سوره مبارکه قدر و مقاله‌نویسی شرکت‌ کنند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار