1. مهر 1402 - 9:20   |   کد مطلب: 25221
یادداشت؛
یادداشت؛
معاندین و تروریست‌ها انتظار داشتند در سالمرگ مهسا امینی خیابان‌های ایران اسلامی را پراز دود و آتش ببینند اما حضور پنج میلیونی زائران در مشهدالرضا، ترافیک سنگین در جاده شمال و حضور پرشمار مردم برای دیدن رونالدو در این ایام ثابت کرد قلب ایران می‌تپد و مردم این سرزمین به دنبال زندگی واقعی هستند نه پیروی از تروریست‌ها.

ایران اسلامی از ابتدایی‌ترین روزهای پیروزی انقلاب همواره مورد هجوم دشمن بوده است؛ حال روزی این هجوم در جنگ سخت بود و روزی در جنگ نرم اما امروزه جنگی که با آن روبه رو هستیم جنگ ترکیبی است.

 

اگر بخواهیم جنگ ترکیبی را که در دوسال اخیر بیشتر از آن یاد شده است تعریف کنیم باید بگوییم جنگ آمیخته یا جنگ ترکیبی( Hybrid warfare ) راهبردی نظامی است که دشمن در آن سعی دارد با استفاده از جنگ سیاسی، جنگ نامنظم، شایعه، اخبار جعلی، دیپلماسی، جنگ مجازی، مداخله در انتخابات کشور، تغییر بافت جمعیتی، ایجاد تغییرات فرهنگی، تضاد دینی و از بین بردن وحدت یک جامعه به اهداف خود در این جنگ دست یابد.

 

روزگاری جمهوری اسلامی برابر ۸۰ کشور جهان که به تجهیزکردن صدام و رژیم بعث مشغول بودند ایستاد و حالا رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکا و انگلستان در تلاش هستند تا با شعله‌ور کردن جنگ ترکیبی موجب سقوط میهن عزیزمان شوند که البته روشنگری‌ها و استقامت مردم ایران آتش فتنه‌ها را خاموش کرد.

 

با مرگ مهسا امینی که البته مشخص شد از نیروهای کومله بوده است و ‏اعضای حزب تروریستی کومله نیز صراحتا اعلام کردند مهسا امینی از عوامل آن‌ها بوده و با اسرائیل و عواملش در ارتباط بود جنگ ترکیبی در ایران آغاز شد؛ براساس سخنان این حزب تروریستی نیز مرگ مهسا امینی در مقر پلیس برنامه ریزی شده بوده است.

 

در جریان جنگ‌ترکیبی برنده اصلی کسانی بودند که روایت اول را از ماجرا داشتند و اساسأ روایت اول خواه درست باشد خواه غلط، بذر اولیه را در ذهن مخاطبان می‌کارد و زمانی که احساسات چاشنی این روایت شود، سخنان بعدی باید آنقدر سندیت داشته باشد تا بتواند ذهن‌های گمراه و فریب خورده را آگاه کند.

 

خوشبختانه با عملکرد صداوسیما، رسانه‌ها و مطبوعات هرچند دیر ، اما مشخص شد که پروژه جنگ ترکیبی در دستور کار است و مردم خیلی زود به این آگاهی رسیدند و صف خود را از اغتشاشگرانی که فکر می‌کردند نظام درحال سقوط است جدا کردند.

 

جمعیت فریب‌خوردگان روز به روز درحال کاهش است تا آنجایی که می‌بینیم مردم بصیر، در سال مرگ مهسا امینی به هیچ یک از فراخوان‌های ضد انقلاب و تروریست‌ها پاسخ مثبت ندادند و عصبانیت معاندین تبدیل به گریه و زاری آنها همچون مسیح علی‌نژاد در پخش زنده شد!

 

از سوی دیگر حضور ستاره فوتبال جهان در ایران و حضور جمعیت عظیم برای دیدن او آتش عصبانیت معاندین را شعله‌ور تر کرد و صراحتا بیان کردند که مردم برای مهسا امینی و انقلاب پوچ ضد انقلاب به خیابان‌ها نیامدند اما برای یک کریستین رونالدو از کوه‌ بالا کشیدند!

 

از سوی دیگر زمانی که ربع پهلوی از مردم می‌خواهد بخاطر سالمرگ مهسا امینی شروع به اعتراض کنند، در همان حین مردم در ترافیک جاده شمال هستند و به تفریح مشغول‌اند و جمعیتی پنج میلیون نفری نیز به زیارت امام رضا(ع) رفته‌اند!

 

صوت افشا شده از مسعود بهنود خبرنگار بی‌بی‌سی نیز در این ایام جنجال زیادی به وجود آورد و همه از زبان این خبرنگار رسانه معاند شنیدند که اعتراف می‌کند رضا پهلوی اندازه یک گاو هم نمی‌فهمد!

 

این درحالی است که همین خبرنگار در جریان اتفاقات سال گذشته و کمپین موسوم به وکالت به رضا پهلوی تلاش خود را می‌کرد تا افکار عمومی را تهییج کند به این کمپین ضد ایرانی بپیوندند!

 

اخراج دیپلمات رژیم جعلی صهیونیستی از صحن سازمان ملل هنگام سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان به دلیل بالا گرفتن عکس مهسا امینی، خنثی شدن طرح ترور پدر مهسا امینی که توسط یکی از گروهک های تروریستی کُردی در مسیر آرامستان سقز طراحی ‌شده بود و دستگیری سه تروریست توسط نیروهای امنیتی و انتشار تصاویر مردم از زندگی عادی و روزمره ثابت کرد که عمر جنگ ترکیبی آمریکایی_صهیونیستی علیه ایران به پایان رسیده است و حتی کشته سازی‌ها هم نتوانست تنفس مصنوعی باشد بر پیکر بی‌جان و سوخته آن.

 

زینب سعیدی

دیدگاه شما

آخرین اخبار