14. تير 1396 - 12:54   |   کد مطلب: 17516
آیا مسئولانی که آگاهانه یا نا آگاهانه تیغ خود را برای نیروهای مقاومت کشور از رو بسته اند و تلاش نیروهای مخلص سپاه را کاری غیر ضروری جلوه می دهند عواقب این سیاست ها می دانند؟
شبنم ها, shabnamha,shabnamha.ir afkl ih, شبنم همدان,

برخی مسئولین و دولتمردان در سالهای اخیر به طور پوشیده و آشکار مخالفت خود را با اقتدار نظامی کشور در منطقه اعلام کرده و به تبع آن برخی جریان های سیاسی داخلی نیز با تمام قوا بر سیاست های نظامی و دفاعی کشور و موضع قدرتمند سپاه در منطقه تاخته اند.

ترویج این تفکر که چرا بودجه کشور به جای تقویت  جبهه های مقاومت خارجی به تقویت اقتصاد داخلی نمی پردازد و چرا با وجود فقرا و کارتن خواب ها و  اقشار ضعیف و حاشیه نشین ها بودجه مملکت برای جنگی صرف می شود که به ما ارتباطی ندارد نیز چیزی شبیه به نوعی تهاجم فرهنگی است. تهاجمی که این بار فرهنگ اقتدارطلبانه و استقلال طلبانه مردم را نشانه گرفته است.  تهاجمی که آبشخور آن  بر همگان  آشکار است. اما همه افرادی که آگاهانه یا نا آگاهانه قصد تضعیف قدرت ایران در منطقه و تبلیغات سوء علیه رشادت های نیروهای سپاه را دارند این نکته را فراموش کرده اند که آسایش و رفاه داخلی بدون برقراری امنیت در کشور معنایی ندارد.

آیا مسئولانی که آگاهانه یا نا آگاهانه  تیغ خود را برای نیروهای مقاومت کشور از رو بسته اند و تلاش نیروهای مخلص سپاه را کاری غیر ضروری جلوه می دهند  و به انحای مختلف و بهانه های واهی سعی در کاستن قدرت نظامی کشور در منطقه دارند و به نوعی با راه انداختن موج جدید به نام «برجام منطقه ای» کوشیده اند تا مردم را به این سمت بکشانند که برای راضی نگاه داشتن آمریکا و دیگر ابرقدرتهای غربی باید صلح جو باشیم، عواقب این سیاست ها را نمی دانند؟! آیا این اقدامات نتیجه ای جز خدشه دار کردن اهداف سیاسی و اقتدار کشور خواهد داشت؟ و آیا سکوت در برابر نسل کشی صهیونیست ها و تکفیری ها و قتل عام زنان و کودکان بیگناه مسلمان در کشورهای منطقه صلح جویی به شمار می رود و مقابله با این فجایع اقدامی تروریستی است؟!

سوالی که باید از مسئولان محترم دولت بپرسیم این است که اگر اقتدار نظامی امری نکوهیده و تروریستی و مخالف صلح و دوستی است  چرا آمریکا که مدعی حقوق بشر است سالیانه میلیاردها ریال صرف بخش های امنیتی و نظامی کشورش می کند؟ بر کسی پوشیده نیست که ارگان های FBI  و CIA  تا چه حد برای آمریکا مهم هستند و چقدر برای تقویت و توسعه آنها می کوشد.  آیا این سیاست یک بام و دو هوای آمریکا هدفی جز تسلط بر منطقه و سیطره بر ایران دارد؟

حملات تروریستی خرداد ماه تهران به همه مردم ایران ثابت کرد که اگر نیروهای مقاومت ایران در جبهه های خارجی علیه دست پرورده های تکفیری غرب نایستند آتشی که در منطقه بر پا شده است دامن ما را هم خواهد گرفت. مردم فهیم کشور به عناوین مختلف با حمایت های خود از جبهه مقاومت، نیروهای مخلص نظامی و سپاه پاسداران را حمایت کرده اند و از امنیتی که در کشور دارند قدردانی کرده اند و همه میدانند این درجه از امنیت که در کل جهان، ایران را امن ترین کشور منطقه می شناسند، حاصل اقتدار نظامی کشور است و مردم  این اقتدار را ثمره تلاش  نیروهای جان بر کف و مقتدر نظامی میدانند و از مسئولان می خواهند به اقتدار کشور کمک کنند .

مردم ایران در تمام سالهای پس از انقلاب اسلامی دنبال رو ، خط  پیر و رهبر خویش بوده و هستند و از آنجا  که  مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) در سخنان گهربار خود  در برهه های مختلف بر افزایش اقتدار منطقه ای و دوری جستن از برجام های تازه ای که عزت و اقتدار ما را هدف گرفته اند تأکید داشته اند، مردم از دولت می خواهند امنیت کشور را بر هر هدف و نیت دیگری ارحج بداند و با مردم همدل و هم سو باشند.

یادداشتی از حسین محمدی

دیدگاه شما

آخرین اخبار