2. تير 1400 - 10:17   |   کد مطلب: 24812
برنامه‌هایی برای تلفن‌های همراه وجود دارد که شاید کمتر کسی از وجود آن‌ها اطلاع داشته باشد و شناختشان می‌تواند باعث سرگرمی شود.

به گزارش شبنم ها، به نقل از اپیکو؛ از Uber گرفته تا Gmail و Skyscanner، برنامه‌های زیادی وجود دارد که بسیار مفید هستند و زندگی را بسیار راحت‌تر می‌کنند. همچنین بازی‌هایی اعتیاد آور مانند Candy Crush و PUBG وجود دارد که افراد مدتی با آن‌ها سرگرم می‌شوند. یک سری برنامه‌های عجیب و غریب وجود دارد که کاربران را متعجب می‌کند و برای همه سوال است که چرا کسی این برنامه‌ها را ایجاد می‌کند و چرا مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند؟ اما مسئله این است که افراد زیادی هستند که از این برنامه‌های وحشتناک لذت می‌برند.

این گزارش معرفی چند برنامه عجیب و غریب است، اما قبل از معرفی این برنامه‌ها باید بدانیم که چرا این برنامه‌های عجیب و غریب حتی وجود دارند و مردم با استفاده از آن‌ها چه چیزی دریافت می‌کنند.

چرا این برنامه‌های عجیب و غریب حتی وجود دارند؟

زندگی به صورت یکنواخت بسیار عادی و خسته کننده است. بعضی اوقات لازم است که هیجانی وارد زندگی شود. این برنامه‌های عجیب توسعه یافته اند تا افراد بتوانند به تنهایی یا در کنار دوستان خود کمی سرگرم شوند و خاطرات خوبی برای سال‌های آینده بسازند. بیشتر این برنامه‌های عجیب و غریب رایگان هستند.

بیشتر بخوانید

۱۰ نرم افزار کاربردی که برای حفظ سلامت روان به کاربر کمک می‌کند

در ادامه بعضی از این برنامه‌های عجیب و غریب معرفی شده اند:

برنامه Nothing

توسعه دهنده این برنامه یک آدم بی نظم است و همین موضوع را در دنیای دیجیتال هم وارد کرد و کاربران نیز باید با تلفن خود لحظات بی نظمی را داشته باشند. برنامه Nothing واقعا وجود دارد و کار می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود که در فهرست عجیب‌ترین برنامه‌ها قرار بگیرد. به محض باز کردن این برنامه، یک صفحه خالی بر روی تلفن شما نمایش داده می‌شود که تمام اعلان‌ها را مخفی می‌کند تا بتوانید ذهن خود را آرام کنید. با این حال، یک کد مخفی وجود دارد که می‌توانید وارد کنید تا کاری انجام شود.

اگر نمی‌خواهید فقط به صفحه خالی خیره شوید و به چیز دیگری احتیاج دارید تا شما را از زندگی آنلاین، به ویژه رسانه‌های اجتماعی دور کند، باید کد کونامی را در این برنامه وارد کنید.

ابتدا باید بالا، بالا، پایین، پایین، چپ، راست، چپ، راست. سپس بر روی "B" و "A" سپس "Start" کلیک کنید، پس از پایان کار، شما را به یک ویدیوی تصادفی ۱۰ ساعته هدایت می‌کند تا بتوانید ذهن خود را آرام کنید.

برنامه S.M.T.H

با کمال تعجب، اسم این برنامه علامت اختصاری Send me to Heaven است. چه کسی فکر کرده است، درست است؟ این برنامه یک بازی ورزشی است که در آن کاربر باید تا جایی که می‌تواند تلفن را پرت کند و هرچه بالاتر برود امتیاز بیشتری کسب می‌کند. شما می‌توانید در جدول‌های مختلفی از جمله World Top ۱۰، Week Top ۱۰، Daily Top ۱۰، Local Top ۱۰ و Facebook Friends شرکت کنید.

برنامه‌های عجیب و غریب همیشه قوانین عجیب و غریبی دارند و در مورد این برنامه، نمی‌توانید تلفن را در هوا بچرخانید، در غیر این صورت نتایج صحیح نیست. بعلاوه، اطمینان حاصل کنید که با پرتاب آرام گوشی تا ارتفاع ۲۰ سانتی متر کار را شروع کنید و هنگامی که در پرتاب بهتر شدید، به تدریج ارتفاع را افزایش دهید.

برنامه Funny Dumb Questions & Beyond

یکی از بیشترین جستجو‌ها در گوگل درباره برنامه Funny Dumb Questions & Beyond است که گزینه خوبی برای نبود برخی برنامه‌های جالب و سرگرم کننده در زندگی افراد است. این برنامه مجموعه‌ای از سوالات عجیب، احمقانه، زیبا، خنده دار و گنگ است. این سوالات را می‌توانید از طریق ایمیل یا پیام رسان‌ها با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سواالات را مرور کرده و سوالاتی را که دوست دارید ذخیره کنید

موارد ذخیره شده را از طریق ایمیل یا پیام کوتاه با دوستان خود به اشتراک بگذارید

همچنین می‌توانید آن‌ها را مستقیماً در فیسبوک ارسال کنید

برنامه $1000000

این یکی از برنامه‌های جدید و عجیب برای آیفون است که به جز اجازه دادن به شما برای حساب کردن یک میلیون دلار، کاری از پیش نمی‌برد. اگر می‌خواهید عجله و شتابی را که ثروتمندان هنگام حساب کردن پول خود به دست می‌آورند احساس کنید، آن را امتحان کنید.

برنامه را باز کنید و شروع به شمردن پول کنید

اسکناس‌های ۵۰ یا ۱۰۰ دلاری به شما تعلق می‌گیرد

آن‌ها را تا یک میلیون دلار بشمارید و تمام

برنامه I am Bread

بیشتر برنامه‌های عجیب اسامی بسیار خنده داری دارند. این برنامه یک بازی است که در آن نان هستید و برای تبدیل شدن به نان تست باید هشت سطح بازی را کامل کنید! شما از آشپزخانه رد می‌شوید و سپس در باغ و سایر قسمت‌های خانه بیرون می‌روید تا بازی را کامل کنید. اگرچه این یکی از معمولی‌ترین بازی‌های ماجراجویی است، اما این واقعیت که شما به عنوان یک نان بازی می‌کنید، آن را در فهرست برنامه‌های خنده دار تلفن همراه جای می‌دهد.

این برنامه از ابتدا برای iOS ایجاد شده، بنابراین با استفاده از کنترل‌های آن مشکلی نخواهید داشت

شما فقط باید با دقت راه خود پیدا کنید و از همه موانع عبور کنید

پس از پاک کردن هر هشت سطح، کار شما تمام می‌شود

برنامه Fake Chat Conversation

یکی از عجیب‌ترین برنامه‌های تلفن همراه، بدون شک برنامه Fake Chat Conversion است. شما می‌توانید یک پروفایل جعلی ایجاد کنید و مکالمه‌های جعلی داشته باشید که واقعی به نظر می‌رسند. این برنامه به شما امکان می‌دهد پیام‌های صوتی جعلی برقرار کنید و همچنین از ایموجی‌ها هم پشتیبانی می‌کند.

فقط یک نمایه جعلی ایجاد و همه جزئیات را ویرایش کنید تا واقعی به نظر برسد

اکنون با مشخصات جعلی مکالمه را شروع کنید

پس از اتمام، از صفحه عکس بگیرید و برای دوستان خود ارسال کنید

برنامه Is It Dark Outside?

آیا بیرون تاریک است؟ یکی از غیر معمول‌ترین برنامه‌هایی است که به تنبلی افراد کمک می‌کند. شاید شما چند روزی است که مشغول بازی‌های ویدئویی هستید و نمی‌دانید شب است یا روز! در این صورت، می‌توانید از این برنامه سوال کنید او به شما خواهد گفت که آیا خورشید هنوز در آسمان هست یا خیر.

کاری که این برنامه‌های عجیب و غریب انجام می‌دهند وابستگی بیشتر افراد به فناوری است. با این حال، امتحان کردن آن‌ها برای سرگرمی هیچ ضرری ندارد. از طریق موقعیت مکانی تلفن شما با پیش بینی وضعیت آب و هوای ارتباط برقرار می‌کند و هنگام غروب یا طلوع خورشید را به شما می‌گوید.

به فروشگاه برنامه بروید، برنامه را بارگیری و نصب کنید
آن را باز کنید، از شما می‌خواهد ردیابی مکان را مجاز کنید
وقتی آن را روشن کردید، خوب خواهید شد

برنامه Game for Cats

برنامه بعدی در فهرست عجیب‌ترین ها، برنامه Game for Cats است که برای دوستان گربه‌ای شما ایجاد شده و نه برای شما. این بازی دارای بازی‌های فرعی مختلف مانند تعقیب ماوس، تعقیب اشاره گر، و تعقیب پروانه است. بازی فرعی انتخاب شده با حرکت جسم، اشاره گر لیزری یا ماوس، به جهت تصادفی گربه شما را سرگرم خواهد کرد. چیزی که این برنامه را بسیار خوب و سرگرم کننده می‌کند حرکات غیر قابل پیش بینی اجسامی است که گربه‌های شما را ساعت‌ها درگیر می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که کار‌ها را با آرامش انجام دهید.

بازی ساده است، فقط آن را بارگیری کنید و بازی فرعی مورد علاقه خود را انتخاب کنید (برخی از بازی‌های فرعی نیاز به خرید دارند)

پس از شروع بازی، آن را نزدیک گربه خود قرار داده و اجازه دهید با آن بازی کند

اگر می‌خواهید بازی را متوقف کنید، یک پنجه را نگه دارید و دستگاه را تکان دهید

برنامه Viggl

شاید عجیب نباشد، اما قطعاً در میان برنامه‌های غیرمعمولی که واقعاً شما را شوکه می‌کند قرار دارد، چرا؟ چون فقط برای سرگرمی خود پاداش می‌گیرید! برای دریافت امتیازات می‌توانید ویدئو‌هایی را در شبکه‌هایی مانند آمازون، نت فلیکس و هولو هستند را تماشا کنید.

سپس می‌توانید آن امتیازات را با پاداش در زندگی واقعی عوض کنید. توسعه دهنده Viggle Perk یک سیستم عامل پاداش تلفن همراه است و ادعا می‌کنند که پاداش، برنامه و مزایای بیشتری نسبت به دیگران دارند. پیوستن به این سیستم عامل رایگان است و حتی می‌توانید هدایای ارزشمندی مانند لپ تاپ، هدفون و تبلت دریافت کنید.

با ضربه زدن روی برنامه، هر برنامه‌ای را که می‌خواهید تماشا کنید، بررسی کنید

پس از ورود به سایت، درآمد Perk Points را شروع خواهید کرد

سپس می‌توانید امتیاز هدیه یا حتی پول نقد را بازپرداخت کنید

همچنین می‌توانید یادآوری‌های یک نمایش را تنظیم کنید، بنابراین آن را از دست ندهید

برنامه Mobee

دقیقاً مانند برنامه "Viggle"، این برنامه نیز یک برنامه مبتنی بر جوایز است، اما به جای نمایش‌های تلویزیونی، به شما خرید و صرف ناهار را پاداش می‌دهد. شما می‌توانید به رستوران‌ها و مراکز خرید مورد علاقه خود بروید، مثل معمول غذا بخورید و خرید کنید و سپس با ارائه بازخورد درباره مغازه‌هایی که بازدید کرده اید پاداش کسب کنید.

فقط برنامه Mobee را باز کنید و کسب و کار را روی نقشه‌ای که به شما نشان می‌دهد انتخاب کنید

هزاران مورد از ماموریت‌ها در نقشه ایالات متحده با انواع رستوران‌ها و خرده فروشی‌ها وجود دارد

فقط یک مأموریت را شروع کنید، هنگام غذا خوردن یا خرید به سوالات ساده پاسخ دهید و امتیاز کسب کنید.

وقتی امتیاز کافی گرفتید، می‌توانید آن‌ها را برای هدیه‌های مختلف خرج کنید

گزارش از مائده زمان فشمی

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار