8. آذر 1398 - 18:33   |   کد مطلب: 24003
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین اختتامیه نمایشگاه چهل سال دستاوردهای بسیج استان همدان حضور یافت.

به گزارش شبنم ها 

به نقل از عصر همدان؛ سردار غلامرضا سلیمانی، رئییس سازمان بسیج مستضعفین شامگاه گذشته با حضور در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای بسیج استان همدان که در تالار قران این شهر برگزار شده بود، ضمن بازدید از تک تک غرفه ها با غرفه داران بسیجی گفتگو و در جریان فعالیت های اقشار بسیج در حوزه های مختلف قرار گرفت‌.

 

تنها غرفه ای که رئیس سازمان بسیج مستضعفین دقایقی در غرفه آن نشست، سازمان فضای مجازی سپاه انصار الحسین ع استان همدان بود.

بعد از اینکه سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به همراه سردار مجیدی فرمانده سپاه انصار الحسین همدان و سردار فرجی جانشین سپاه انصار الحسین ع از غرفه فضای مجازی بازدید کردند، حسین ربیعی، سازمان فضای مجازی سپاه انصار الحسین ع استان همدان از اقدامات و فعالیت های این سازمان گزارشی را ارائه داد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه انصار الحسین ع استان همدان با اشاره به اینکه فضای مجازی امروزه بسیاری از حوزه ها را در نوردیده گفت: ضرورت دارد در چنین فضایی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد بیش از پیش تشکیلاتی و منسجم فعالیت داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از گزارش خود از ضرورت ایمن سازی و مصون سازی فضای مجازی سخن گفت و همچنین در ادامه به تشکیل کردان های سایبری در فضای مجازی سپاه همدان اشاره کرد که مورد استقبال و نظر مثبت سردار سلیمانی قرار گرفت.

در ادامه خبرنگار یکی از رسانه ها از اهداف و اقدامات سازمان بسیج در حوزه فضای مجازی سوالی کرد که سردار سلیمانی در جواب به خبرنگار گفت: هر آنچه را که ما می خواستیم بگوییم مسئول فضای مجازی سپاه همدان گفت و نظر من همان نظر آقای ربیعی است.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار