23. تير 1398 - 9:16   |   کد مطلب: 23157
در حوزه هنری همدان کارگاه ادبیات کودک و نوجوان با حضور شهرام شفیعی، مدرس ادبیات داستانی برای آموزش ۵ داستان نویس برتر این حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

مریم زندی، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری همدان با بیان اینکه یکی از رسالت‌های حوزه هنری کشف و پرورش استعداد‌های بومی است گفت: در این پروژه ۵ نفر از افرادی که استعداد‌های درخشانی در عرصه داستان نویسی دارند در دو جلسه با حضور شهرام شفیعی، مدرس و طنزپرداز ادبیات داستانی آموزش‌های تکمیلی می‌بینند.

مریم زندی با معرفی عباس منتظری شاد، ژیلا طاهری، مریم زرنشان، مرضیه فعله گری و ساناز ضرابیان به عنوان ۵ داستان نویس در این پروژه، ادامه داد: در پایان این دوره آموزشی هر یک از این ۵ داستان نویس کتابی با موضوع کودک و محوریت همدان تولید می‌کنند و حوزه هنری نیز نسبت به چاپ آن‌ها اقدام خواهد کرد.

وی قسمت دوم برنامه را کارگاه عمومی از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برای عموم علاقه‌مندان به ادبیات به‌ویژه کودک و نوجوان اعلام کرد.

گفتنی است، شهرام شفیعی به عنوان نویسنده با نشریات متعددی همکاری دارد. او تاکنون از ۲۰ جشنواره جایزه دریافت کرده است.

از جمله آثار او می‌توان به کتاب‌های آقا بالای دست گنده، ماه در چاه در خصوص زندگی نامه حضرت علی (ع)، من فکر می‌کنم، خیمه خاموش در رابطه با کربلا، داستان بلند طنز عشق خامه ای، مجموعه سه جلدی ماجرا‌های پاشنه طلا، مجموعه داستان آواز‌های پینه بسته، ماجرا‌های سلطان و آقاکوچول و داستان فا که نام آن را از نُت موسیقی گرفته، اشاره کرد.

این کارگاه ۲۶ تیرماه سال جاری د ر حوزه هنری همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/ د 

کارگاه ادبیات کودک و نوجوان  در همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار