3. ارديبهشت 1398 - 12:45   |   کد مطلب: 22708
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد:
تشدید بازرسی‌ها در ماه مبارک رمضان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه بازرسی ها در ماه رمضان نیز تشدید می‌شود،گفت: بازرسی‌ها تا زمانی که وضعیت بازار متعادل و مورد رضایت مردم و مسئولین باشد، ادامه دارد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

علیرضا حسن پورمدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان، با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی رکن قضایی بازار است اظهار داشت: سازمان تعزیرات در کنار تکلیف و وظیفه ذاتی که رسیدگی به تخلفات است بازرسی از بازار را هم انجام می‌دهد.

وی افزود: همانطور که در طرح نوروزی از هفت اسفند تا ۱۷ فروردین بازرسیداشتیم در ایام ماه مبارک رمضان نیز بازرسی‌ها تشدید می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه جز معدود استان‌هایی بودیم که فعالیت بازرسی را از اول اردیبهشت ادامه دادیم خاطر نشان کرد: هم در حوزه بهداشت و درمان و هم کالا و خدمات گشت سیار را انجام می‌دهیم.

حسن پور تاکید کرد: نظارت بیشتر بر کالا و خدمات، گوشت قرمز، مرغ، خواربار، شکر و سایر اقلام اساسی مورد توجه است و عدم درج قیمت، عدم صدور حکم، گران فروشی، تقلب و عدم رعایت مقررات بهداشتی جزموارد تخلف بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی به بازرسی‌ها ادامه خواهید داد، بیان کرد: از اول اردیبهشت بازرسی‌ها را تشدید شده است و تا زمانی که ضرورت ایجاد کند، وضعیت بازار متناسب و متعادل و مورد رضایت مردم و مسئولین باشد ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه در حوزه بهداشت، دارو و درمان با دانشگاه علوم پزشکی همکاری‌هایی داریم، عنوان کرد: بازرسی از داروخانه ها، مراکز درمانی و بهداشتی در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار