1. ارديبهشت 1398 - 11:20   |   کد مطلب: 22697
نائب رییس هیات بدمینتون همدان از معرفی قهرمانان بدمینتون بانوان این استان خبر داد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

پروانه سلیمانیان، نائب رییس هیات بدمینتون همدان بیان کرد: در این رقابت‌ها و در بخش انفرادی رده سنی جوانان، پریسیما مومنی و انیس خسروی هر ۲ از نهاوند به ترتیب اول و دوم شدند، پریناز قربانی و متینا ظفری دیگر ورزشکاران نهاوندی به طور مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در دوبل جوانان نیز پریسیما مومنی و ستایش صدیقی هر ۲ از نهاوند اول شدند، انیس خسروی و پریناز قربانی دیگر ورزشکاران نهاوندی دوم شدند و جایگاه سوم مشترک به آوا شهبازی و زهرا مالمیر از نهاوند و نیز الینا جباری و زهرا سوار از بهار رسید.

نائب رییس هیات بدمینتون همدان افزود: در بخش انفرادی رده سنی بزرگسالان نیز زهرا کشاورز از همدان قهرمان شد، پریسیما مومنی از نهاوند دوم شد، کیانا آقامیری از ملایر و فاطمه جهان شاه از بهار در جایگاه سوم قرار گرفتند.

سلیمانیان عنوان کرد: در بخش دوبل این رده سنی نیز پریسیما مومنی و پریناز قربانی از نهاوند قهرمان شدند، عطیه رضایی و انیس خسروی از نهاوند عنوان دوم را به دست آوردند.

وی گفت: همچنین مرضیه رنجبران و غزاله نوعی شاد از همدان به همراه فاطمه جهان شاد و ثریا عارفی فرد از بهار به طور مشترک عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

نائب رییس هیات بدمینتون همدان اظهار داشت:نفرات برتر این رقابت‌ها اردیبهشت ماه امسال به مسابقات قهرمانی کشور که به ترتیب در استان‌های قزوین و مرکزی برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار