13. آبان 1397 - 23:00   |   کد مطلب: 21895
دفتر آستان قدس رضوی، به‌مناسبت ایام شهادت امام رضا(ع) برنامه‌های متنوعی را با مشارکت مردم در مساجد منتخب برگزار می‌کند.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

مسلم مخفی،مسئول روابط عمومی آستان قدس رضوی در استان همدان با تسلیت ایام شهادت امام رضا (ع) اظهار داشت، دفتر آستان قدس رضوی در استان همدان در طول سال برنامه‌های مختلف و متنوعی را در حوزه وقف و نذر، امداد رسانی به محرومان و مستضعفان، کمک به بیماران ، برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی ، اعزام زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس، مشارکت در طرح‌های اشتغال‌زا، مشاوره، اردوهای جهادی و غیره را برگزار می‌کند.

مراسم سوگواری امام رضا(ع) در 8 مسجد منتخب همدان

وی افزود: امسال در شب شهادت امام رضا (ع)، در 8 مسجد منتخب شهر همدان با حضور سخنرانان برجسته از اساتید حوزه علمیه، مراسم سوگواری با محوریت شناخت سیره علمی و عملی امام رضا (ع) و نیز تبین موضوع وقف رضوی و خدمات عام‌المنفعه با مشارکت هیات‌های امنا برگزار می‌شود.

اهدا 500 بسته حمایتی ارزاق به خانواده‌های نیازمند

مخفی با اشاره به برنامه‌های مختلف دفتر آستان قدس رضوی گفت: در ایام شهادت حضرت ثامن‌الحجج (ع) 500 بسته حمایتی ارزاق به خانواده‌های نیازمند هریک به ارزش 170 هزارتومان اهدا می‌شود و ضمن عیادت خادمان رضوی از بیماران صعب‌العلاج، 136 کارت هدیه یک میلیون ریالی نیز بخ این عزیزان اهدا می‌شود.

اهدا 176 کارت هدیه به ایتام نیازمند

مسئول روابط عمومی دفتر آستان قدس رضوی با بیان اینکه در طول سال و به مناسب‌‌های مختلف ذبح قربانی و عقیقه و توزیع گوشت بین خانواده‌های نیازمند در دستور کار این دفتر قرار دارد اظهار داشت: 176 کارت هدیه 150 هزارتومان به ایتام نیازمند نیز اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار