20. مهر 1397 - 14:34   |   کد مطلب: 21779
رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهدای سوباشی با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال تفرقه افکنی بین شیعیان و تضعیف راهپیمایی میلیونی اربعین هستند، گفت:دشمنان بدانند که ما فرزندان عاشوراییم و برای ترویج فرهنگ حسینی و ادامه راه نهضت حسینی جانمان را فدا می‌کنیم.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

حجت الاسلام والمسلمین خداداد الفتی در سخرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان، اظهار داشت: مهم ترین هدف و ماموریت سازمان سیاسی عقیدتی ارتش، جایگزینی فرهنگ انقلابی به جای فرهنگ طاغوتی است.

وی به نقش مهم نهاد عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح ارتش اشاره کرد و گفت:  تقویت بصیرت دینی و انقلابی با توجه به مقوله‌های دینی و سیاسی و ترویج فرهنگ انقلابی در جامعه از مهم ترین وظایف سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح ارتش است.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهدای سوباشی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام همواره به دنبال تفرقه افکنی در بین نیروهای مسلح بوده اند، ابراز کرد: تقویت روحیه صمیمیت در بین نیروهای مسلح و مبارزه با تفکراتی که اختلاف افکنی می‌کنند از مهم ترین اهداف سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بوده است.

الفتی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش حزب الله است و انسان‌های مومنی  در این پیکره کار می‌کنند، تصریح کرد: تقویت ارزش‌های اسلامی در بین نیروهای مسلح ارتش نیز از وظایف مهم و اهداف عقیدتی سیاسی است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما همیشه به دنبال ایجاد تفرقه بوده و هستند، ابراز کرد: رسالت مهم حوزه سیاسی عقیدتی، تقویت و گسترش تفکر سیاسی در بین نیروها و مردم بوده است.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهدای سوباشی با بیان اینکه بیش از 1500 جلسه آباد سازی سیاسی را در میان نیروهای ارتش جمهوری اسلامی برگزار کرده‌ایم، گفت: سه میلیون نسخه مجلات سیاسی و بروشور نیز در میان آن‌ها توزیع شده تا بدانند که یک نظامی باید در مقابل دشمنان چه تدابیر و رفتاری را از خود بروز دهد.

الفتی از اجرای طرح آبادسازی نیروهای مسلح یاد کرد و افزود: در دارالقرآن این مجموعه به 9 هزار و 495 نفر نکات دینی و قرآنی آموزش داده می شود همچنین هفت دوره جشنواره قرآنی برگزار شده و هفته‌ای یک مرتبه نیز کلاس‌های قرآنی به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در میان نیروها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های دینی ما در میان مردم هم جریان دارد، تصریح کرد: 205 هزار و 216 نفر نیز در مدارس از خدمات آموزشی نظیر نماز آموزی، اخلاق و احکام بهره مند شده اند.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهدای سوباشی  از برگزاری دوره های بصیرت برای پرسنل و خانواده‌ها خبر داد و افزود: در این طرح نیز 20 هزار نفر از آموزش‌های ما بهره مند شده‌اند.

       الفتی با بیان اینکه مجموعه عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 58 شکل گرفته است، اظهار داشت: یک زمانی تفکر طاغوتی مردم را در برگرفته بود اما خوشبختانه همین مردم توانستند در دفاع از حریم جمهوری اسلامی موثر باشند و شهدای عزیزی را تقدیم نظام کنند.

وی افزود: اگر مردم فرهنگ ناب قرآنی اسلامی و اندیشه امام خمینی(ره) را در جامعه تقویت و نشر دهند بدون شک وعده ای که خداوند در قرآن داده است، محقق می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهدای سوباشی، گفت: نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از فرهنگی اسلامی و قرآنی آماده مبارزه اعتقادی و نظامی با دشمنان اسلام هستند. این سربازان همچون دژ مستحکمی هستند که تفکرات اسلامی آن‌ها روز به روز  افزایش پیدا می‌کند.

الفتی در بخش دیگری از سخنانش به حضور میلیونی شیعیان جهان در اربعین حسینی در کربلای معلی اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام به دنبال تفرقه افکنی میان روابط ما و شیعیان  عراق هستند هستند تا جمعیت میلیونی اربعین را تضعیف کنند اما آن‌ها کور خوانده‌اند.

وی افزود: دشمنان بدانند که ما فرزندان عاشوراییم و برای ترویج فرهنگ حسینی و ادامه راه نهضت حسینی جانمان را هم می‌دهیم.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار