8. مهر 1397 - 14:18   |   کد مطلب: 21723
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: وقوع قتل در یکی از هتل‌های همدان از پایه کذب است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از نافع

به دنبال دهان به دهان شدن مطلبی مبنی بر وقوع قتل در یکی از هتل‌های همدان، که بیشتر رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته و مشخص است از سوی برخی و به منظور دستیابی به اهدافی از جمله ایجاد تفرقه و نفاق، عنوان شده است که به منظور بررسی صحت و سقم مطلب، موضوع را از فرماندهی انتظامی استان پیگیری کردیم.

حسین بشری در رابطه با این موضوع در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع، اظهار کرد: این مطلب از پایه کذب است و تکذیب این موضوع در برخی رسانه‌ها نیز عنوان شده است.

وی با بیان اینکه انتشار اخبار دروغ به هر طریق از لحاظ قانونی پیگرد دارد، گفت: آیا می‌شود قتلی در سطح یکی از هتل‌های شهر اتفاق افتاده باشد و نیروی انتظامی از این موضوع بی‌اطلاع باشد؟

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان بیان کرد: فارغ از اطلاع و اشراف نیروی انتظامی بر استان و وقایع و حوادث داخل استان، دادستانی و پزشکی قانونی نیز در صورت وجود چنین موضوعی به طور حتم مطلع می‌شدند.

وی با تأکید بر اینکه این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد، یادآور شد: با افراد منتشر کننده شایعه در هر سطحی و هر موضوعی به طور جدی برخورد می‌شود.

با توجه به شرایط موجود و توطئه‌های دشمنان و معاندان با هدف ایجاد مشکل و تفرقه در جامعه، مردم باید هوشیار باشند که از انتشار اینگونه مطالب به هر شکل خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار